مراکز خرید سوئد

مراکز خرید سوئد
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید سوئد بیشتر آشنا بشیم .
مرکز خرید امپوریا :
بزرگ‌ترین مرکز خرید اسکاندیناوی امپوریا بزرگ ترین مرکز خرید بین‌المللی در اواخر سال 2012 میلادی برای بازدید عموم افتتاح شد . این مرکز خرید در جنوب شهر مالمو قرار دارد . مالمو یکی از شهرهای جنوبی سوئد می باشد و فاصله کمی تا کپنهاگ پایتخت دانمارک دارد . معمار معروف سوئدی  طراح بنای منحصر به فرد مرکز خرید امپوریا است . مساحت زیربنای این مرکز خرید حدود 78 هزار مترمربع است . در 4 طبقه این مرکز خرید حدود 210 فروشگاه و 40 رستوران و کافه قرار دارد .

مرکز خرید امپوریا

بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از امکانات تفریحی مرکز خرید امپوریا نیز استفاده نمایند . و در این مرکز خرید ، پارک زیبایی روی سقف در دست  احداث است . تاکنون 41/476 میلیون دلار برای ساخت و تجهیز مرکز خرید امپوریا سرمایه‌گذاری شده . که بزرگ‌ ترین میزان سرمایه گذاری برای یک مرکز خرید در اروپا محسوب می‌شود. این مرکزاولین و بهترین پروژه شهری است که هم اکنون به عنوان مرکز اداری ، تجاری و مسکونی استفاده می شود . این مرکزشامل مرکز خرید،طبقات اداری، مسکونی و همچنین دارای نمای داخلی بسیار زیبا با پله های مارپیچ رو به بالا است که دارای پوشش گیاهی سبزمی باشد.

مرکز خرید نوردیسکا

مرکز خرید نوردیسکا

در مرکز خرید نوردیسکا  بزرگ و مدرن مرکز خرید در سوئد می باشد .رستوران و کافه های پاساژ هم دکوراسیون جالب و متفاوتی دارد . اینجا یکی از بزرگترین مراکز خرید گوتنبرگ می باشد . مرکز خرید نوردیسکا می توانید ترکیبی از مارک های معروف سوئدی و بین المللی خریداری کنید .

مرکز خرید ایکیا استکهلم

مرکز خرید ایکیا استکهلم

ایکیا یک شرکت محصولات خانگی بین‌المللی می باشد که طراح و فروش مبلمان آماده برای نصب مانند تخت‌خواب ، میز و سایر لوازم اصلی منزل را برعهده دارد .
این شرکت بزرگ‌ ترین خرده‌ فروش مبلمان در سطح جهان می باشد . اولین فروشگاه ایکیا در سال 1957 در سوئد افتتاح شد.
اولین فروشگاه‌های ایکیا در خارج از سوئد، به‌ ترتیب در سال 139 در نروژ و در سال 1970 در دانمارک آغاز به‌ کار کردند.

مرکز خرید گالریان

مرکز خرید گالریان

از بهترین و معروف ترین مراکز خرید شهر سوئد که فروشگاه های برند دارد و شما می توانید هر چیزی که نیاز دارین رو با خیال راحت تهیه کنید. کنار فروشگاه گالریان ، کافه و رستوران و فضای بازی برای کودکان وجود دارد .

 

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است