مراکز خرید فنلاند

مراکز خرید فنلاند
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید فنلاند بیشتر آشنا بشیم
گالری اسپلاناد هلسینکی

گالری اسپلاناد

این گالری عمدتا مایحتاج گردشگرانی که در کنار این فروشگاه واقع شده است را برآورده میسازد. در آنجا مارک های بین المللی را در ساختاری مدرن خواهید دید. در  آنجا نگران گرسنگی نباشید ، زیرا یک کافه با کیفیت بسیار مرغوب را در اینجا وجود دارد که میتوانید به آن مراجعه کنید. ساعات کاری این فروشگاه دوشنبه تا جمعه 10:00-08:00 میباشد.

مرکز خرید سوکو هلسینکی

مرکز خرید سوکو

سوکو یکی از مراکز شیک هلسینکی است. چند بلوک از مرکز خرید “استاکمن” به این فروشگاه اختصاص داده شده است. این فروشگاه که در مرکز شهر واقع شده است و مارک های بین المللی ، محصولات وارداتی با کیفیتی را ارائه می دهد. توقف در این فروشگاه برای خرید هدیه، مد، وسایل سرگرمی ارزش دارد. ساعات کاری دوشنبه تا جمعه 9-21، شنبه 9-18 میباشد.

مرکز خرید فروم هلسینکی

مرکز خرید فروم هلسینکی

این مجموعه قدیمی ترین مرکز خرید شهرمحسوب می شود، که تقریبا شصت سال پیش برای بازی های المپیک ساخته شد. در بیست وپنج سال اخیر مرکز خرید تبدیل به یک مرکز برای مد و سرگرمی شد. همچنین درطی سالهای2012-2014 بازسازی شد، و در آینده بر سه موضوع مد، سرگرمی و یک رستوران جهانی تمرکز خواهد داشت. ساعات کاری این مجموعه دوشنبه تا جمعه 9-21، شنبه 9-18، یکشنبه 12-18 میباشد.

مرکز خرید کلاوی هلسینکی

مرکز خرید کلاوی هلسینکی

این مرکز  خرید تمرکز خود را بر روی برندهای بین المللی قرار داده است. همچنین غذاهای ارگانیک و طبیعی را در این مرکز میتوانید پیدا کنید. برندهای معتبری مانند فرد پری، فرنچ کالکشن، جی استار، سوپردرای و … را  در این مرکز میتوانید ببینید  همچنین فروشگاه هایی که مارک های معروف لباس را بفروشند در آنجا خواهید دید. اگر در حین خرید احساس گرسنگی کردید به رستوران های آنجا میتوانید مراجعه کنید. علاوه بر این، این مرکز خرید دارای یک شبکه بی سیم برای مشتریان میباشد که بدون هزینه است. ساعات کاری دوشنبه تا جمعه 10:00-21:00، شنبه 10:00-06:00، یکشنبه 12 5:00 میباشد.

مرکز خرید آی تیس هلسینکی

مرکز خرید آی تیس هلسینکی
??????

این مجموعه، بزرگترین مرکز خرید در شمال کشورهای اروپایی محسوب میشود، که در سه مرحله ساخته شده است. بخش اول در پاییز سال 1984 انجام شد و تا سپتامبر 1992 گسترش یافت. افتتاح پیازا در سپتامبر 2001 آن را به اندازه کنونی رساند. تا اوایل سال 2012، این مرکز خرید نام دیگری داشت. و در سال 2012 با انجام تعمیرات اساسی و تکمیل در سال 2014 تغییر نام نیز داد. بیش از 120 مغازه، 15 رستوران ها، دو فروشگاه و حدود 30 دفتر دراین مرکز خرید وجود دارد.ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه 9-21، شنبه 9-18، شنبه 12-18

Ainoa

مرکز خرید آینوا فنلاند

Flamingo

مرکز خرید فلامینگو فنلاند

 

Iso Omena

مرکز خرید ایزو امینا

Jumbo

مرکز خرید جامبو فنلاند

Kampin Keskus

مرکز خرید کمپین کسکوس

 

Ideapark

مرکز خرید ایدیا پارک

Mylly
مرکز خرید مای لی

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است