مراکز خرید لهستان

مراکز خرید لهستان
مراکز خرید در همه جای این کشور اروپایی دیده می شود ولی ما در این مطلب به بزرگترین مراکز خرید این کشور زیبا اختصاص داده ایم. در زمان سفر به لهستان از لذت خرید کردن قافل نشوید.
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید لهستان آشنا بشیم .
سادیبا

سادیبا

مرکز خرید سادیبا یکی دیگر از بازارهای ورشو در لهستان می باشد که می تواند تمامی نیازهای خرید شما را بر آورده سازد. پوشاک بچه گانه، لوازم ورزشی، محصولات بهداشتی و .. را می توانید در مرکز خرید سادیبا بیابید.

سنتراملند

سنتراملند

بازار سنتراملند دارای کلینیک پزشکی، عابر بانک، دفترخدمات پستی، و بسیاری خدمات دیگر یک مرکز خرید منحصر به فرد در ورشو لهستان به شمار می رود.

پرو منادا

پرو منادا

مرکز خرید پرو منادا یک مجتمع تفریحی می باشد که بیشتر امکانات سرگرمی را در اختیار کودک و نوجوان قرار می دهد.در اینجا 13 سالن تئاتر، سالن بولینگ و اسکی روی یخ، وجود دارد و همچنین می توانید از مراکز خرده فروشی و رستورانهای متعدد آن لذت ببرید.

ولا پارک

ولا پارک

بازار ولا پارک یکی از بهترین مراکز خرید لهستان به شمار می رود که دارای مراکز خرده فروشی بسیار و خدمات بانکی می باشد.در آنجا یک کافی نت نیز وجود دارد. از امکانات ورزشی این مرکز خرید میتوان به زمین بسکتبال، زمین والیبال و زمین اسکی اشاره کرد.

جانکی

جانکی

این مرکز خرید مجهز به 10 سالن تئاتر، خدمات بانکی، داروخانه، عینک سازی، و رستوران و فروشگاههای لوازم ورزشی و بوتیک های لباس بسیاری می باشد.

آرکادیا

آرکادیا

این مرکز خرید در ورشو یکی از بزرگترین مراکز خرید لهستان می باشد. و دارای بیش از 15 سالن تئاتر است. این بازار مدرن متناسب با نیازهای مشتریان ساخته شده است.

زالتا تاراسی

زالتا تاراسی

زالتا تاراسی مجموعه ای اداری تجاری و تفریحی در مرکز شهر ورشو در کشور لهستان میباشد. این مجموعه در 7 فوریه 2007 افتتاح گردید. طرح معماری زالتا تاراسی توسط شرکت جرد اجرا شد و به خاطر آن جایزه معماری MIPM برای مکانهای تفریحی را در سال 2006 دریافت کرد.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است