مراکز خرید مالدیو

اگرچه مالدیو را نمی‌توان کشور ارزانی دانست اما خرید در این کشور امتحان ی جالبی است. فروش لوازم شنا کردن معمولا مقدماتی کاری است که گردشگران در این کشور ارتکاب می‌دهند و اکثراً نیز این ابزار را در فروشگاه‌های مالدیو نازل تر از سایر کشورها می‌توان |پیدا کرد. صنایع دستی که فراوانی نیز با مرجان های آبی ایجاد شده‌اند از دیگر مواردی ست که نگرش گردشگران را به خود جلب می‌کند. کالاهای فراوانی در مالدیو نیز از کشور سنگاپور داخل می‌شوند که در میان آنها صنایع دستی چوبی که در طرح ها و اشکال مختلفی هستند خیلی پر فروشند.

مراکز خرید مالدیو

بازار بزرگ ماهی
این بازار جزء بزرگترین بازارگه عرضه آبزی در مالدیو شناخته شده و میتوانید انواع مختلف آبزی ها را به بشکل نو تامین نمایید، بازار ماهی مالدیو از صبح تا انتها شب باز بوده و گردشگران می توانند در هر ساعتی به این بازارچه مالدیو مراجعه کنند. نکته ضروری در خرید: پیشنهاد میشود در کادو خود از کالاهایی که از لاکپشت، صدف و مروارید مهیا شده خرید نکنید، چون کشور مالدیو ممنوعیت خارج شدن برای این اجناس دارد.
The local market
این مرکز خرید در کرانه شمالی شهر ماله درست در پشت بازار ماهی فروشان جای گرفته است. در این فروشگاه, فروشندگان در هر قسمت به خرید کالا مخصوصشان می پردازند. برای نمونه در این مرکز معامله لوازمی که با مرجان های دریایی، صدف و یا مروارید ابداع شده اند در یک بخش و در بخش های دیگری گونه های مختلف سبزی، میوه ها، نارگیل، ادویه و آبزی ارائه میگردد.
چاندانه ماگو (The Chaandanee Magu)
این مرکز معامله در ماله پایتخت مالدیو قرار گرفته و بزرگترین مرکز تجاری می باشد. گرشگران با رجوع به این مرکز در مالدیو میتوانند همه گونه ها حالت نظر خود را تامین نمونه و بابت خرید سوغاتی بسیار مناسب است. اکثر اجناس  چاندانه ماگو از کشور سنگاپور داخل میشود و به همین علت به آن لقب بازار سنگاپور نیز داده اند. از عالی ترین و پر خرید ترین انواع این مرکز خرید میتوان به صنایع دستی چوبی کنایه نمود که به نقاشی سنتی چوبی نیز معروف است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است