مراکز خرید کشور عمان

مراکز خرید عمان

خرید کردن یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر سفر برای خانم ها است. در این بخش به بهترین مراکز خرید در کشور عمان می پردازیم. در این مراکز همه چیز قابل تهیه است، از مواد غذایی گرفته تا صنایع دستی و لوازم ضروری. البته بیشتر این مراکز در شهر مسقط است.
در ادامه با سایت روماکو همراه باشید تا با مراکز خرید کشور عمان آشنا بشیم .

بازار مطرح مسقط عمان

مطرح، یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای کشور عمان است که در شهر مسقط قرار دارد. افراد زیادی فقط به قصد دیدن منطقه کورنیش به بازار مسقط می روند، این بازار در قدیم بسیاری از نیازهای مردم کشور عمان را رفع می کرده است. بازار مطرح در کشور عمان به دلیل این که در نزدیکی یک بندر قرار گرفته شامل کالاهای متنوع زیادی می شود.

بازار مطرح مسقط عمان

در دهه های ۱۹۶۰ که زندگی مردم ساده تر از زمان حال بود، بازار مطرح می توانست نیازهای روزمره زندگی مردم را مرتفع سازد، برای ساخت این بازار در گذشته تنها از خشت و گل استفاده شده دلیلش هم شرایط آب و هوایی است که در این منطقه حاکم می باشد. اما شهرداری شهر مسقط این روزها اقدام به مدرن ساختن این مجموعه نموده است. چرا که تزئینات بازار در جذب گردشگر به این مجموعه تاثیر بسزایی دارد و می تواند علاوه بر افرادی که به منظور خرید به این بازار می آیند افرادی که خرید هم ندارند را به سمت خود جذب نماید.

مراکز خرید عمان

معماری بازار مطرح

نکته‌ی مورد قابل توجه دیگر درباره بازار مطرح، معماری جالب آن است، مغازه‌هایی که مانند قوطی کبریت در کنار هم قرار گرفته‌اند و در پیچ و خم کوچه‌های باریک زیر یک سقف چوبی از جنس چوب خرما جای گرفته‌اند و یک بازار را تشکیل داده‌اند. وقتی برای اولین بار از این مکان بازدید می‌کنید، به نظر می‌آید که سوق مطرح بسیار بزرگ و پیچیده است و ساعت زیادی را در آنجا سپری می‌کنید، اما بعد دقایقی قدم زدن در کوچه‌های پیچ در پیچ آن می‌بینید که کل بازار را در 10 دقیقه زیرپا گذاشته‌اید.

بازار مطرح عمان

هنگامی که وارد بازار مسقط می شوید تا از آن دیدن کنید شاهد کفش فروشی‌های عمانی، صنایع دستی هندی و تعدادی عتیقه فروشی که در میان مغازه‌های سنتی ‌تر جواهرات، منسوجات‌ و … وجود دارد، خواهید بود. در این بازار چانه‌زنی یک رسم است، هر چند میزان تخفیف‌ها چندان چشم‌گیر نیست.

بازار مطرح مسقط

در این بازار، فروشندگان اجناس شان را در مغازه ‌های تو در توی بازار آویزان می نمایند. این بازار پر از هنرهای دستی و پوشاک بانوان است. سوغات عمان خنجر قلاف شده است که در انواع مختلف و قیمت ‌های متفاوت در مغازه‌ ها موجود می باشد. هر مغازه حداقل چند مدل از آن‌ها را که عموما ساخت هند یا پاکستان هستند و به سفارش عمان هستند در خود دارد.

بازار مطرح

عده زیادی از مردم در سراسر دنیا در زمان هایی که اعیاد مذهبی به کشور عمان برای خرید لباس و جواهر به این مکان می‌آیند به همین دلیل این بازار بسیار شلوغ می‌شود. بهترین زمان برای بازدید صبح‌ها و عصرها تا قبل از ساعت ۶ است که بعد از این ساعت با شلوغی بازار مواجه خواهید شد.

بازار مطرح مسقط عمان

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط عمان

یکی از تجربه‌های بی‌نظیر در تمام سفرها خرید کردن است، حال چه اجناسی که از سوغات مقصدمان محسوب می‌شوند یا کالاهایی که در همه جا دیده می‌شوند اما ممکن است در گوشه‌ای دیگر از زمین قیمتی مناسب‌تر داشته باشند. یکی از مراکز خرید عمان مرکز خرید سیتی سنتر است که فرصتی فوق العاده را پیش روی شما قرار می‌دهد.

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط عمان

این مجموعه حدود 150 فروشگاه را در بر می‌گیرد، و همه نوع کالایی مانند لباس، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولاتی برای مد و زیبایی در آن پیدا می‌شود.

مرکز خرید سیتی سنتر عمان

مرکز خرید سیتی سنتر که در مرکز شهر مسقط پایتخت عمان قرار گرفته است، از محبوب‌ترین مراکز خرید‌های شهر محسوب می‌شود، چرا که از نظر جغرافیایی موقعیت بسیار مناسبی دارد و فروشگاه‌های آن تنوع زیادی در ارائه کالا دارند. اگر می‌خواهید در سفر خود به شهر مسقط بروید، حتما با بازدید و خرید از این سیتی سنتر سفر خود را کامل کنید.

سیتی سنتر مسقط عمان

در اینجا هم مغازه‌هایی از برندهای محلی دیده می‌شوند و هم از مارک‌های جهانی شعباتی در مرکز خرید بزرگ مسقط وجود دارد. البته در کنار خرید می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه استفاده کنید و کمی خستگی خرید کردن را از تن بیرون کنید و یا یک وعده‌ی غذایی خوشمزه خود را مهمان کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط 6

از نکات مهم و کاربردی مرکز خرید سیتی سنتر مسقط می‌توان به وجود نهادهای ضروری مانند داروخانه، بانک و فروشگاه مواد غذایی اشاره کرد. به خاطر داشته باشید این مرکز خرید از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 10 شب فعالیت دارد و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 2 ظهر الی 10 شب باز است.

مرکز خرید سیتی سنتر مسقط عمان

ده مرکز خرید بزرگ دیگر در کشور عمان عبارت اند از:

مرکز خرید العریمی

یکی از مراکز خرید محبوب در کشور عمان می باشد که کنفرانس هایی در زمینه مدهای بین المللی و اروپایی در این مرکز برگزار می گردد. همچنین انواع برندهای معروف لباس را می توانید در این بازار پیدا کنید.

مرکز خرید الهرتی

یکی از مجتمع های خرید الهرتی که دارای معماری منحصر به فردی می باشد. یک طبقه مخصوص برای خریدهای خرده فروشی دارد. همچنین لوازمی مانند عطر، اسباب بازی، لوازم کامپیوتری، کتاب و ساعت و … را در این مجتمع الهرتی خرید بنمایید.

مرکز خرید زاخر

یکی از بهترین و شیک ترین مراکز خرید در کشور عمان مرکز خرید زاخر می باشد. علاوه بر خرید در این مرکز شما می توانید از رستوران ایرانی که در آن وجود دارد استفاده کنید و پس از خریدتان غذا میل بنمایید.

مرکز خرید کپیتال

مرکز خرید ccc یا کپیتال ترکیبی از یک بازار و سوپرمارکت می باشد که در کشور عمان وجود دارد. هر آنچه که نیاز داشته باشید می توانید از این بازار تهیه بفرمایید.

مرکز خرید الخمیس پلازا

این مرکز خرید در شهر مسقط دارای بوتیک های شیک پوشاک، جواهرات و عینک های آفتابی مارک داری می باشد. همچنین اگر نیاز به لوازم موسیقی هم داشته باشید این فروشگاه می تواند کمکتان بنماید.

مرکز خرید سیتی پلازا

یکی از جدیدترین فروشگاه هایی است که در شهر مسقط باز شده است. در این فروشگاه می توانید حتی لوازم مورد نیاز برای نوزادان را هم تهیه بفرمایید. همچنین دارای محل بازی برای کودکان و نمازخانه برای مسلمانان می باشد.

مرکز خرید الساروج :

یکی از مرکز خرید های است که در شهر مسقط قرار دارد و تمامی اجناس ان به قیمت مناسب به فروش میرسد.همچنین دارای کافی شاپ و مکان مناسبی برای بازی کودکان در ان موجود است.

مرکز خرید سابکو سنتر :

که یکی از کهن ترین مرکز خریدی است که در کشور عمان وجود دارد و بازار های سنتی را در خود جای داده.

مرکز خرید جواهرات شاطی:

یکی از پرطرفدار ترین مراکز خرید عمان میباشد.

مرکز خرید لولو عمان:

در این مرکز خرید سالانه گردشگران بسیاری برای خرید وجود دارند.

و البته مراکز خرید ریز و درشت دیگری در مسقط و عمان وجود دارند که موجب میشوند ساعت ها و روزها شما را سرگرم خرید در عمان کنند .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است