مراکز گردشگری ایالت کلرادو امریکا

مراکز گردشگری ایالت کلرادو امریکا
کلورادو در هر زمستان میزبان گردشگران بی شماری از سراسر آمریکا است. این ایالت بهترین مقصد برای اسکی به شمار می رود. کوه های برف گرفته کلرادو جزوی از زیبایی های منحصربه فرد آمریکا است.

باغ خدایان کلرادو

باغ خدایان کلرادو

صخره‌های قرمز رنگ با ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود اشکال غیر قابل باوری را خلق کرده‌اند. صخره‌های مشهوری مثل دوقلو‌های سیامی، ویندو راک یا صخره‌‌ی متوازن ثابت می‌کنند که بهترین هنرمند خود طبیعت است. باستان‌شناسان برآورد کرده‌اند که انسان‌ها از 250 سال قبل از میلاد در این ناحیه ساکن بوده‌اند. نام فعلی این منطقه توسط یک نقشه بردار انتخاب شده است. این ناحیه سالانه پذیرای بیش از دو میلیون گردشگر است که همین موضوع این پارک را تبدیل به محبوب‌ترین مقصد گردشگری کلورادو کرده است. در این ناحیه می‌توانید به اسب‌سواری، کوه‌نوردی، قله‌نوردی و پیاده‌روی بپردازید. در ضمن، به دلیل مناظر زیبا و تحسین‌برانگیز، این ناحیه به شدت مورد توجه عکاسان است و برای ورود به آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.
همه‌ی طول سال برای سفر به این ناحیه مناسب است. اما ورود به پارک، از اول ماه می تا آخر ماه اکتبر از ساعت ۵ صبح تا ١١ شب و از اول ماه نوامبر تا اواخر ماه آوریل از ساعت ۵ صبح تا ٩ شب و عزیمت به پارک از سمت کلورادو با اتومبیل امکان پذیر است.

رودخانه کلرادو

رودخانه کلرادو

برای بیش از ۶ میلیون سال، رودخانه کلرادو مسیرش را بر روی زمین حک کرده است. این رودخانه که بیش از ۱٬۴۵۰ مایل کشیده شده است، از کوه‌های راکی ​​در کلرادو آغاز شده و به خلیج کالیفرنیا در مکزیک می‌ریزد. رودخانه کلرادو همانند یک شاهرگ حیاتی در مناطق خشک غرب ایالات متحده است. این رودخانه ۷ ایالت، ۲ کشور و ۹ پارک ملی را زینت می‌دهد، و برای ۳۶ میلیون نفر و حیات وحش در معرض خطر غذا فراهم می‌کند. میلیون ها نفربرای آبیاری، تامین آب و نیروی برق‌آبی به آن وابسته هستند. با این حال، مصرف بیش از حد آب و مدیریت آب،‌ رودخانه کلرادو را به خطر انداخته است.

کرید کلرادو

 

کرید کلرادو، این شهر معدنی و تاریخی حسی مانند قدم زدن در یک فیلم وسترن قدیمی به انسان دست می‌دهد. در حقیقت جانی دپ فیلم اکشن Lone Ranger را در این مکان بازی کرده است. فروشگاه‌های مرکز شهر و طبیعت گسترده این امکان را به شما می‌دهد که از سفرتان به خوبی لذت ببرید.

گوزن شمالی وحشی در پارک استس کلرادو

گوزن شمالی وحشی

از گوسفندهای کوهی آمریکایی و گوزن های وحشی گرفته تا عقاب های طاس
و بزهای کوهی ، کلرادو خانه صدها گونه مختلف از حیوانات است
که حیات وحش جذابی را در این منطقه ایجاد می کند.

دوقلوهای سیامیس (Siamese Twins)

دوقلوهای سیامیس

شکلی از یک صخره است که در باغ خدایان پارک ملی در کلرادو اسپرینگز قرار دارد.

نیروگاه برق و آب Smuggler-Union – آبشار تور عروس (Bridal Veil Falls)

آبشار تور عروس

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است