مراکز گردشگری رومانی

مراکز گردشگری رومانی
در این مطلب به مهمترین اماکن گردشگری کشور رومانیا می پردازیم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز گردشگری رومانی بیشتر آشنا بشیم
قلعه پلز رومانی

قلعه پلز رومانی

یکی از قلعه های مشهور که در رومانی توسط توریست ها بسیار بازدید شده است قلعه ی پلز است که شاهکار معماری نئورنسانس آلمان است. برای دیدار از این قلعه باید به ۴۴ کیلومتری براشوو در شهر سنایا بروید. بعد از یک باز سازی به این قلعه بخش هایی مثل اتاق نگهبانان، ساختمان اکونومات، خانه شکار فویسِر، اسطبل سلطنتی، و مولد جریان برق. ویلای سیپوت اضافه شد.
کاخ پارلمانی رومانی

کاخ پارلمانی رومانی

یکی دیگر از مکان های تاریخی در رومانی کاخ پارلمانی آن است که در مرکز بخارست واقع شده و محل ساخت آن یک تپه است. این محل از زیباترین مکان های بخارست است که توریست ها آن را دوست دارند. بعد از پنتاگون این مکان بزرگترین مکان اداری دنیا نخسوب می شود. در این محل از تجهیزات گران قیمت، برای ساختن کاخ استفاده شده است. هم اکنون این محل، محل اجلاس نمایندگان رومانی و مجلس سنا است.
مرکز ادبی رومانی

مرکز ادبی رومانی

این محل که حدود ۱۲۰ سال عمر دارد ، یکی از مهم ترین محل ها و مراکزی است که از نظر معماری در بخارست اهمیت دارد. در این محل می توانید برنامه ی بزرگترین سخنرانان و برنامه های هنری و فرهنگی و کنسرت ها را مشاهده کنید. در این محل همیشه شاه و ملکه نیز برای برگزاری مراسمات حضور پیدا می کنند. مرکز ادبی مهم ترین مرکز معماری رومانی است که به صورت میراث ملی ثبت شده است.
طاق پیروزی

طاق پیروزی بخارست

طاق پیروزی با نام کمان پیروزی نیز شناخته می شود. این محل در شمال بخارست قرار دارد که برای دیدار از آن باید به خیابان مشهوری به نام Kiseleff بروید. این مکان به پاس استقلال بخارست ساخته شده است. این طاق شامل چند طاق است که بعد از جنگ های جهانی ساخته شده اند و از نظر فرهنگی و قدمت تاریخی برای اهالی بخارست و رومانی بسیار اهمیت دارد.این طاق شبیه به طاق پیروزی پاریس نیز است.
قلعه بران رومانی

قلعه بران رومانی

قلعه بران رومانی یا قلعه دراکولا همان قلعه ای است که داستان های ترسناک دراکولا از آن نشات گرفته است. در واقع این جا محلی بسیار هیجان انگیز است که می توانید این هیجان را در تصاویر هم مشاهده کنید. این مکان اقامتگاه سلطنتی رومانی نیز یوده که بعد ها به دختر یکی از پادشاهان به ارث می رسد. خالق داستان دراکولا با الهام از این محل، توانسته داستان هیجان انگیزش را بنویسد که این داستان در بازدید از این محل بی تاثیر نبوده است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است