مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

ارمنستان یکی از کشورهای جذاب و دوسداشتنی است که در کنار دیدنی‌های طبیعی و تاریخی، مرکز خریدهای بسیاری در آن وجود دارد که حسابی شما را سرگرم خود می‌کند. یکی از مرکز خریدهای خوب و مطرح ارمنستان، مرکز خرید ایروان مال است که در شهر ایروان پایتخت ارمنستان واقع شده است.

ایروان مال 2

این مرکز خرید با سه طبقه تجاری انواع عطر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی از بهترین برند و مارک‌های دنیا را به مشتریان ارائه می‌دهد. ساخت مرکز خرید ایروان مال در سال 2010 آغاز شد و در سال 2014 به پایان رسید و افتتاح شد.

ایروان مال 3

اکنون این مرکز خرید با معماری فوق العاده‌ای که دارد،‌ در بین مردم محلی و گردشگرانی که با تور ارمنستان به ایروان سفر می‌کنند به شهرت رسیده است. اگر با کودکان خود در تور ارمنستان شرکت کردید و به شهر ایروان سفر کردید، حتما به مرکز خرید ایروان مال بروید و از جزیره گنج کاپیتان بچه دیدن کنید.

این جزیره که در مرکز خرید ایروان مال واقع شده است، از بزرگترین مرکزهای سرگرمی کودکان در ارمنستان به شمار می‌رود.

ایروان مال 6

برندهای موجود در ایروان مال

گردشگران تور ارمنستان توجه داشته باشند که در این مرکز خرید انواع برند های معروف به نام پولو ، لیوایز ، زارا ، جوردانو ، بالنو و برشکا را به روز ترین مد ها خریداری نمایند.این فروشگاه به قدر خوب است که امروزه با یکی از مراکز خرید خوب ارمنستان به نام دالما گاردن رقابت می کند.

ایروان مال 4

جالب است بدانید یک نرم افزار برای مرکز خرید ایروان مال در دو نسخه اندروید و ios راه اندازی شده است که در آن تبلیغات، فروش‌های جاری و امکان خرید بلیط آنلاین فیلم را می‌توانید به راحتی مشاهده کنید. همچنین مرکز خرید ایروان مال یک باشگاه مشتریان راه اندازی کرد که به فعال‌ترین مشتریان جوایز گرانبها اهدا می‌کند.

ایروان مال 5

در بازدید از مراکز خرید ایروان پیشنهاد میکنیم از مرکز خرید مترونوم نیز دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است