مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

دالما گاردن مال اولین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید ایروانِ ارمنستان به شمار می‌رود. این مرکز خرید در سال 2012 افتتاح شد که جدید و به روز است. در دالما گاردن مال تمام برندها و بهترین مارک اجناس را خواهید دید و شما می‌توانید از تمام برندهای دنیا در این فروشگاه خرید کنید.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان 2

دالما گاردن مال در مرکز شهر و تقریبا کنار میدان جمهوری قرار دارد. بنابراین دسترسی به این مرکز خرید به راحتی امکان پذیر است. ورودی متفاوت این فروشگاه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند و البته ساختمان بزرگ و وسیع دالما گاردن مال در دو طبقه، آن را متفاوت از بازار و مراکز تجاری دیگر ارمنستان می‌کند.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان 3

امکانات دالما گاردن

این مرکز خرید به عنوان یک مقصد جهانی 116 فروشگاه دارنده برندهای برتر تجاری، کافه ها، سوپرمارکت، فروشگاه لوازم خانگی، یک گلدن استور، سینمایی چند منظوره، منطقه بازی و سرگرمی برای کودکان، بولینگ و یک فودکورت با بیش از 10 جایگاه را در دل خود جای داده. تمام بازدیدکنندگان با هر سن و سلیقه ای در این مجموعه به خواسته هایشان دست خواهند یافت و قطعا لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان 4

البته بازدیدکنندگان از مرکز خرید دالما گاردن مال می‌توانند در کنار خرید کردن به فودکورت این مجموعه بروند که بسیار وسیع است و گزینه‌های غذایی بسیاری را از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این شش سالن سینما و قسمت‌هایی برای تفریح کودکان مانند قلعه سرخ، شهربازی پلی لب و سالن بولینگ در دالما گاردن مال وجود دارد که کاملا مکانی مناسب برای تفریح در کنار خانواده و فرزندانتان به شمار می‌رود.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان 1

در این مرکز خرید امکانات دیگری همچون دو هایپر مارکت و سوپر مارکت به همراه هفتصد جای پارک وجود دارد که در جهت رفاه حال مشتریان تدارک دیده‌اند.

اطلاعات بازدید مرکز خرید دالما گاردن مال

همه روزه از ساعت 10 تا 22 درهای مرکز خرید دالما گاردن مال به روی تمامی افراد باز است.

مرکز خرید دالما گاردن ایروان 6

همان طور که گفته شد، این مرکز خرید درست در قلب شهر ایروان واقع شده و بنابراین دسترسی بسیار مناسبی از نقاط مختلف شهر دارد. برای رسیدن به دالما گاردن مال می توانید از اتوبوس، مینی بوس، مترو و تاکسی استفاده کنید. خوب است بدانید که نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها حدود 80 متر از دالما گاردن مال فاصله دارد و در نزدیک این مرکز خرید نیز دو ایستگاه مترو قرار دارد.

آدرس: ارمنستان، ایروان، بزرگراه سیتسرناکابرد 3

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است