مرکز خرید روسیا ایروان ارمنستان

ارمنستان یکی از مقاصد اصلی سفر ایرانیان به شمار می‌رود که سالانه گردشگران زیادی در قالب تور ارمنستان یا به صورت انفرادی از این کشور بازدید می‌کنند. در کنار بازدید از دیدنی‌ های ارمنستان، مراکز خرید متعدد این کشور نیز به دلیل تنوع و قیمت‌های مناسب، برای گردشگران جذابیت دارد. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید روسیا (Rossia Mall) است که در خیابان تیگران شهر ایروان واقع شده است.

مرکز خرید روسیه مال ایروان 2 1

مرکز خرید روسیا از نظر اندازه، سومین مرکز خرید ایروان به شمار می آید. این مرکز خرید در ۵ می ۲۰۱۶ در حضور رئیس جمهور ارمنستان، سرژ سارگسیان ( Serzh Sargsyan ) افتتاح شد.مرکز خرید توسط شرکت ” سیل کانسرن ” ( Sil Concern )، متعلق به تاجر ارمنی کاچاتور سوکیاسیان ساخته شد. کل هزینه انجام این پروژه، مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیون دلار بود.

مرکز خرید روسیه مال ایروان 3

وجود متروی میدان جمهوری در فاصله ۳۰۰ متری از این مرکز خرید، لذت خرید از این مرکز را دو چندان نموده است. مرکز خرید روسیا رستوران هایی در داخل و در فضای روباز با منظره ای شگفت انگیز از کلیسای سنت گریگوری دارد.

این مرکز خرید در سال 2016 میلادی افتتاح شده است. برای دسترسی به مرکز خرید روسیا می‌توانید از متروی ژنرال آندرانیک استفاده کنید. اگر به جواهرات علاقه دارید بازدید از مرکز خرید روسیا که یکی از بزرگترین مراکز جواهرفروشی ارمنستان است را فراموش نکنید.

مرکز خرید روسیه مال ایروان 4

برند های موجود در روسیا مال

در این مرکز خرید برندهای بین المللی از جمله آدیداس ( Adidas )، ریبوک ( Reebok )، رمزی ( Ramsey ) و غیره به چشم می خورند. در کنار این برندها، مرکز خرید روسیا دارای بوتیکهای بسیاری است. این بوتیکها کفشهای چرمی محلی، تی شرت های کار دست و لوازم جانبی را که ساخت خود طراحان ارمنستان است را ارائه می دهند.

مرکز خرید روسیه مال ایروان 1

در این مرکز خرید نگران سر رفتن حوصله کودکانتان نباشید زیرا در زمین بازی مرکز خرید روسیا کودکانتان ساعت‌ها سرگرم خواهند شد. پس از خرید و گشت‌و‌گذار در مرکز خرید روسیا می‌توانید در فود کورت جذاب آن استراحت نموده و انواع غذاها و نوشیدنی‌های آن را میل کنید.

مرکز خرید روسیه مال ایروان 6

قسمت غذاخوری این مرکز خرید چشم‌انداز زیبایی به کلیسای سنت گرگوری (Saint Gregory) دارد. همچنین علاوه بر برندهای معروف، بوتیک‌های کوچک تولیدات چرم و لباس‌های دست دوز که توسط هنرمندان بومی طراحی شده است را مشاهده می‌کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است