مرکز خرید مترونوم ایروان ارمنستان

مرکز خرید مترونوم به عنوان یکی از معروف ترین فروشگاه های ایروان در تقاطع خیابان های آبوویان ایساهاکیان آرمیده، مجموعه ای جذاب که طراحی آن توسط شرکت معروف بریتانیایی پی آر پی آرشیتک ال ال پی (PRP ARCHITECTS LLP) صورت گرفته و تحقیقات و ساختارهای مفهومی آن توسط شرکت بریتانیایی نایت فرانک (Knight Frank) انجام شده، شرکتی پیشرو در زمینه املاک و مستغلات تجاری که در حرفه خود بی همتاست.

مرکز خرید مترونوم ایروان 2

در این مرکز خرید بیشتر برندها نمایندگی دارند که کیفیت و قیمت اجناس‌ آن‌ها بسیار عالی است. در این مرکز خرید مکانی برای نمایش مد و فشن وجود دارد که از سرگرمی‌های موجود در آن به شمار می‌رود. اگرچه سرگرمی‌های بسیاری در مرکز خرید مترونوم وجود دارد اما در زمینه لباس و پوشاک، این مجموعه به صورت حرفه‌ای کار می‌کند چرا که نمایش مد و فشن و فروش را در این مجموعه کنار هم خواهید دید.

مرکز خرید مترونوم ایروان 3

مترونوم در زمینی به مساحت 9300 متر مربعی گسترانیده شده و دارای یک پاساژ زیرزمینی 2700 متر مربعی و مساحت استیجاری 4770 متر مربعی می باشد. این مرکز خرید به امکاناتی بی نظیر مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایش، دوربین های امنیتی 24 ساعته، سیستم امنیتی، سیستم اطفا حریق خودکار و دستشویی عمومی بعلاوه دستشویی مناسب برای استفاده افراد با معلولیت های جسمانی تجهیز گردیده.

مرکز خرید مترونوم ایروان 5

از طرفی دیگر رستوران‌ و کافه‌ای زیبا در مترونوم وجود دارند که جایگاه مناسبی برای رفع خستگی به حساب می‌آید. مدت زمانی که شما در رستوران و یا کافه این مجموعه نشسته‌اید از موسیقی زنده‌ای که در حال نواختن است هم لذت خواهید برد. اگر با کودکان خود به مرکز خرید می‌روید نگران تفریح و یا خستگی آن‌ها نباشید چرا که در قسمتی از مرکز خرید مترونوم محل بازی کودکان و سالنی برای نمایش کارتون، فیلم و تئاتر قرار داده‌اند.

مرکز خرید مترونوم ایروان 4

تنوع جنس در مترونوم

آنچه شما در مرکز خرید مترونوم میتوانید خریداری کنید شامل  موارد زیر میباشد:

  • کیف و کفش
  • پوشاک مردانه و زنانه
  • پوشاک بچگانه
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم خانگی و تزئینی
  • اکسسوری و زیور آلات
  • لوازم الکترونیکی و موبایل
  • لوازم و لباس ورزشی

مرکز خرید مترونوم ایروان 6

هرچه نیاز داشته باشید را براحتی میتوانید در مترونوم خریداری کنید و با رضایت از این مرکز خرید خارج شوید.

برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در ارمنستان بازدید از کلیسای کاتولیک ، میدان جمهوری ایروان و سایر دیدنی های ارمنستان را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است