موزه اجداد گوا هند

شهر گوا یکی از شهرهای دیدنی کشور هند است که همانند جاذبه های آن را در هیچ کجای جهان نمی توانید ببینید. یکی از بهترین جاذبه های این شهر موزه اجداد آگوا می باشد که آن را “big foot” یا پاگنده نیز می نامند. موزه اجداد گوا در 20 کیلومتری پانچی و 10 کیلومتری مارگائو، در روستای لوتولیم قرار دارد.

 

 

موزه اجداد گوا 4

 

 

درباره موزه اجداد آگوا

موزه اجداد گوا تداعی گر خانه های روستایی و قدیمی در این منطقه می باشد و شبیه به یک روستای مجهز می باشد که انواع خدمات و امکانات تفریحی را در دل خود جای داده است. جالب است بدانید که یک مرکز یادگیری موسیقی نیز در این مکان وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای آموزش موسیقی به آن مراجعه کنند. صاحب این موزه ( ( mja alavres، طی 30 روز مجسمه های چشم نواز “سنت میرابای” را ساخت که این مجسمه ها در لیست رکوردهای لیمکا ثبت گردید.

 

 

موزه اجداد گوا 3

 

 

در این موزه تاریخی، آثار پر ارزش هنری از هنرمندان معروف و محبوب مانند مائندرا جوسلینو آرائوخو آلوارز در معرض نمایش قرار گرفته است. یکی از نکات جالب در مورد این موزه این است که در فضای آزاد قرار گرفته و فضای زندگی روستایی در گوا را به طرز خلاقلانه ای به تصویر کشیده است.یکی از ویژگی های جالب این موزه قرارگیری در فضای باز است که موفقیت های زندگی روستایی را به معرض نمایش می گذارد. در موزه اجداد گوا مجموعه ای ارزشمند از آثار هنرمندان نامی وجود دارد که نظر گردشگران تور گوا را به خود جلب نموده است.

 

 

موزه اجداد گوا 2

 

 

بخش های مختلف موزه اجداد آگوا

یکی از بخش های جذاب موزه اجداد گوا، گالری نقاشی هایی است که بدست کودکان بومی این منطقه طراحی شده‌اند که بسیار جالب و دیدنی است. در این موزه صنایع دستی گوناگون و متنوع نیز ارائه می شود که محل مناسبی برای خرید سوغات کشور هندوستان است، از دیگر مزایا این موزه نیز می تواند به  وجود سالن تفریحات و رستوران اشاره کرد، همچنین می توانید از پناهگاه پرندگان و مزرعه کائوچو بازدید کنید.از دیگر آثار ارزشمند موزه گوا، مجسمه های زیبایی از جمله ۱۴ مجسمه سنت میرابای Sant Mirabai  را می توان نام برد که در فهرست رکوردهای لیمکا Limca Book of Records قرار دارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است