موزه بوسان کره جنوبی

به شهر بوسان که سفر کردید، پیشنهاد می‌شود که بازدید از موزه بوسان را از دست ندهید! این موزه یکی از دیدنی های کره جنوبی است که هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. این موزه در سال 1978 تأسیس شده است.

 

موزه بوسان 1

 

 

موزه بوسان از زمان تأسیس تا کنون با تلاش‌های بسیار برای جمع آثار ارزشمند از طریق حفاری‌ها و پژوهش‌های دقیق، نقش مهمی در حفظ فرهنگ سنتی بوسان ایفا نموده است. بیش از 6000 قطعه شئ از کاوش‌های باستان شناسی در بوسان و منطقه گیونگ، اقلام اهدایی و خریداری‌شده جمع‌آوری گردیده و به نمایش گذاشته شده است. نام موزه بوسان در سال 2002 همزمان با افتتاح سالن دوم خود مورد بازسازی قرار گرفت.

 

 

موزه بوسان 2

 

 

این موزه هم‌اکنون سه طبقه دارد که هفت سالن نمایشگاهی را در خود جای داده است. علاوه بر آن دو قسمت دیگر به نام‌های سالن نمایشگاهی Kiln و سالن نمایشگاهی فضای باز نیز دارد. در موزه بوسان مجموعه آثاری ارزشمند از دوران ماقبل تاریخ تا دوران معاصر را می‌توانید مشاهده کنید؛ در بخش فضای باز موزه، چند بتکده، بناهای تاریخی و چندین مجسمه از بودا قرار دارد که تماشای آن‌ها می‌تواند برایتان جالب باشد.

 

 

موزه بوسان 3

 

 

تمام این‌ها بیانگر فرهنگ و تاریخ غنی این سرزمین است که بازدید از آن‌ها را نباید از دست داد. کره جنوبی سرزمین شگفتی‌هاست و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد، پیشنهاد می‌کنیم در این کشور بازدید از معبد بیومیوزا و معبد بونگ اونسا را در برنامه‌های گشت‌های خود قرار دهید و با آیین و آداب و رسوم مردمان این سرزمین در این معابد بیشتر آشنا شوید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است