موزه ملی سنگاپور

کشور سنگاپور با جاذبه های متعدد طبیعی، تاریخ و فرهنگی خود سالانه میزبان سیل عظیم گردشگران از سراسر دنیاست. موزه ملی سنگاپور یکی از دیدنی های سنگاپور به شمار می‌رود که در خیابان استمفورد (Stamford) قرار دارد. این موزه قدیمی‌ترین موزه‌ی سنگاپور است که قدمت آن به سال 1849 برمی‌گردد. البته در آن زمان موزه قسمتی از کتابخانه مرکزی سنگاپور بود که بعدها در سال 1887 به محل کنونی خود در جاده استمفورد انتقال یافت.

موزه ملی سنگاپور

این موزه یکی از چهار موزه ملی در کشور سنگاپور است ، سه موزه ملی دیگر شامل دو موزه تمدنهای آسیایی و موزه هنر سنگاپور می باشد. در این موزه بر موضوعات مربوط به تاریخ سنگاپور تمرکز دارد و در سال 1965 ، موزه ملی سنگاپور نامگذاری شد هرچند که برای مدت کوتاهی بین سال های 1993 تا 2006 ، آن را موزه تاریخ سنگاپور نامیدند اما دوباره به نام کنونی خود برگشت . معماری این موزه به سبک نئو پالادیان و رنسانس است و شامل دو بلوک مستطیل شکل موازی ، با گنبدی در مقابل ساختمان می باشد. این موزه بعد از یک دوره مرمت سه و نیمه ساله مجددا در تاریخ 2 دسامبر 2006 گشایش یافت. این موزه برای داشتن مجموعه های نفیس و به خصوص مجموعه های قوم نگاری جنوب شرقی آسیا به خصوص مالایاها در قبل از جنگ جهانی مشهور بوده.

موزه سنگاپور 3

اگر مایل به دانستن این هستید که چه وقایعی از قرن چهاردهم سبب شکل گیری سنگاپور تا کنون شده است، می توانید با سفربه سنگاپور و بازدید از این موزه ملی که یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور نیز می باشد به این اطلاعات دست پیدا کنید. حتی اگر فرصت ندارید که از هیچ کدام از موزه های سنگاپور دیدن کنید، به موزه ملی حتما رفته و لذت ببرید.

موزه ملی سنگاپور.jpg 3

می توانید تصور کنید که در یک فضای تاریک همراه با سمفونی ملایم درباره زندگی مردم سنگاپور توسط ویدئو ها و اشیا قدیمی به تماشا نشسته اید. این موزه به مانند شهر فرنگی است که در آن فرهنگ و تاریخ غنی مردم سنگاپور، ریشه اجدادی و تعدد مذهبی و نژادی و جنگ‌ها ونزاع‌های تاریخی ملت سنگاپور را کشف می‌کنید. فراموش نکنید که جواهرات و طلاهای جاوانس متعلق به قرن چهاردهم که مربوط به دوران قبل از استعمار سنگاپور است را مشاهده کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است