موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا ترکیه

اگر برای گردش و تفریح به ترکیه می‌روید و با در تور آنکارا به سر می‌برید یکی از پیشنهادهای ما به شما دیدن موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا است.
این موزه که آثاری برجسته را از دوران دور تا به امروز را در کلکسیون بسیار با ارزشش دارد می‌تواند مقصدی عالی برای آشنا شدن بیشتر با تاریخ معاصر ترکیه و همین‌طور آشنایی بافرهنگ مردمان این سرزمین است.

پس اگر ذوق هنری دارید و برای سفر تور آنکارا را انتخاب کردید حتماً از موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا دیدن فرمایید و با ما همراه باشید تا در این مطلب بیشتر با این مکان فرهنگی و هنری آشنا بشوید.

 

 

موزه هنر و مجسمه سازی انکارا 4

 

 

 

درباره موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا

موزه نقاشی و مجسمه سازی آنکارا دارای آثار هنری بسیار ارزنده هنری شامل نقاشی‌های بسیار ارزشمند از قرن ۱۹ تاکنون و همین‌طور مجسمه‌های مختلف ساخته‌شده در دوران متعدد است.

ار آنجا که نقاشی و هنر در دوران عثمانی ممنوع بوده و مجازات اعدام داشته است، اکثر آثار درون این مجموعه برای دوران قرن ۱۹ به بعد تا به امروز است.
این موزه که توسط آتاتورک و در دوران او ساخته‌شده است بیشتر شامل آثار هنری و نقاشی‌های ساخته‌شده در این دوران می‌باشد.

 

 

موزه هنر و مجسمه سازی انکارا 2

 

 

 

 

جدا از آثار هنری موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا، ساختمان این موزه هم خود یک اثر هنری است. این ساختمان بسیار زیبا و قدیمی در سال ۱۹۳۰ ساخته‌شده است و در سال ۱۹۸۰ دوباره بازسازی‌شده است.
معمار این بنا عارف حکمت کینو اوقلو می‌باشد که آثار بزرگ دیگری نیز نظیر موزه فرهنگ آنکارا را نیز ساخته است.
در سال ۱۹۸۰ و در بازسازی این موزه ساختمان ازنظر ایمنی ساخت استحکام بخشیده شده است و همچنین به سیستم‌های خاموشی آتش و همچنین سیستم‌های امنیتی مجهز شده است.

 

 

موزه هنر و مجسمه سازی انکارا 5

 

 

 

بازدید از موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا

برای بازدید از این مکان زیبا و دوست‌داشتنی در همه روز هفته به‌جز دوشنبه‌ها که موزه تعطیل است، می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به این مکان مراجعه کنید.
لازم است که بدانید بازدید از موزه هنر و مجسمه سازی آنکارا ازآنجاکه این مکان، متعلق به فرهنگ و هنر است رایگان می‌باشد و  شما نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای ورود نیستید.

بازدید از موزه هنر و مجسمه سازی می‌تواند برای اهالی هنر و فرهنگ و همچنین نوجوانان بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد.
تعداد نقاشی‌های این موزه زیاد نیستند اما در این مکان می‌توانید مجسمه‌های زیبا و متعددی را ببینید.

همچنین ازآنجاکه موزه نقاشی و مجسمه‌سازی آنکارا در مرکز شهر و در نزدیکی موزه‌ها و محله قدیمی یولوس قرار دارد، می‌توانید علاوه بر بازدید این موزه، با آمدن به این محله از موزه‌های اطراف و همچنین محله‌های قدیمی دیدن کنید و لذت ببرید.

 

 

 

موزه هنر و مجسمه سازی انکارا 1

 

 

 

دسترسی به موزه هنر و مجسمه سازی

موزه نقاشی و مجسمه‌سازی در خیابان طلعت پاشا و در مرکز شهر آنکارا قرار دارد به همین خاطر رفتن به این مکان برای شما سخت نخواهد بود.

می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و یا مترو برای آمدن به این مکان استفاده کنید و همچنین اگر علاقه‌مند بودید بعد از دیدن این موزه، از موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری آنکارا که در نزدیکی موزه هستند دیدن کنید.

 

 

موزه هنر و مجسمه سازی انکارا 3

 

 

آدرس موزه هنر و مجسمه سازی

Hacettepe, Türkocağı Sk., 06230 Altındağ/Ankara, Turkey

شماره تلفن موزه نقاشی و مجسمه‌سازی آنکار

+۹۰ ۳۱۲ ۳۱۰ ۲۰ ۹۴

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است