موزه ویکتوریا بمبئی هند

تور بمبئی فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند است.اگر مایلید با مردم کشور هندوستان بیش از پیش آشنا شوید توصیه میکنم حتما بازدید از موزه های بمبئی و خصوصا موزه مدرن را در برنامه خود قرار دهید. موزه ویکتوریا بمبئی از پربازدیدترین موزه های شهر است که بیانگر هنر و فرهنگ امروزی مردم هند است.این موزه در جنوب شهر بمبئی و محله ی توریستی کولابا و در میان باغ بسیار بزرگ ویکتوریا واقع شده است ،این باغ از نظر معماری شهرت خاصی دارد.

 

 

موزه ویکتوریا 4

 

 

درباره موزه ویکتوریا بمبئی

موزه ویکتوریا در جنوب شهر بمبئی واقع شده است و یکی از قدیمی ترین موزه های موجود در کشور هند به شمار می آید که بازدید از آن را به تمامی گردشگران توصیه می کنیم، این موزه در سال 1855 میلادی به منظور محل قرار گیری هنر های تزئینی و صنایع دستی هندوستان ساخته شده است و بیش از 22 هکتار مساخت دارد.
فضای اطراف موزه ویکتوریا بمبئی مملو از باغ های بسیار سرسبز و زیبا می باشد.
خوب است بدانید که درب های موزه ویکتوریا بمبئی 13 سال پس از ساخت آن یعنی در سال 1872 میلادی بر روی مردم گشوده شده است و تا به امروز نیز پذیرای بازدیدکنندگان این مجموعه می باشد.

 

 

موزه ویکتوریا 2

 

 

معماری موزه ویکتوریا بمبئی

معماری و ساخت بنای این موزه کاملا مطابق با سبک معماری هندی می باشد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که موزه ویکتوریا بیشتر شهرت خود را مدیون معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد خود می باشد، بسیاری از بازدید کنندگان این مجموعه زیبا در ابتدای ورود به موزه تحت تأثیر زیبایی های آن قرار می گیرند.

 

 

موزه ویکتوریا 3

 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم موزه ویکتوریا با باغ های بسیاری احاطه شده است به همین جهت به این مجموعه موزه باغ نیز گفته می شود و گردشگرانی که در سفر خود با تور بمبئی از این موزه بازدید می کنند می توانند ساعاتی را نیز به گشت و گذار در میان باغ های محوطه بپردازند و دیدن گیاهان بسیار زیبا و معطر لذت ببرند.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای کسانی که قصد بازدید از موزه ویکتوریا را دارند مفید واقع شود.
آدرس: Chhatrapati Shivaji Terminus Area, Fort, Mumbai, Maharashtra 400001, India

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است