هزینه زندگی در امارات متحده عربی

هزینه زندگی در امارات متحده عربی
دبی راحت‌ترین مکان برای زندگی در خلیج‌فارس است و شرایط اسکان در سطح بسیار بالا فراهم است. کاشانه‌های مجلل در مجتمع معاملاتی ویلاهایی با شرایط خوب انتخاب بین ویلاهای بزرگ و مجزا ویلاهای کوچک کنار هم است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با هزینه زندگی در امارات متحده عربی آشنا کنیم .
قیمت آپارتمان به درهم در یک سال ، ۱ خوابه: 30000– 25000
پول امارات
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) در سال 2013، از بین 131 شهرستان مورد بررسی از لحاظ گرانترین شهر ها، دبی در ردیف 96 مین شهر گران در دنیا قرار گرفته است. در حالی که تا چند سال پیش دبی در ردیف 56مین شهرگران قیمت جهان قرار داشت. در دبی بازار کار به شدت رقابتی شده است و کمک هزینه هایی چون مسکن و کمک هزینه های آموزشی که تا دو دهه قبل دولت به بومیان دبی می داد را کاهش داده است.
اجاره خانه در دبی مانند هر جای دیگر در جهان،  به طور قابل توجهی بسته به منطقه زندگی شما دارد. معمولا صاحب خانه ها جهت دریافت اجاره 2 تا 4 چک از مستاجر می گیرند و بسته به این که خانه در کجای دبی قرار دارد قرارداد سالانه می بندند. اگر شما آرزوی زندگی در بلند ترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را دارید، یک آپارتمان 2 خوابه 1639 فوتی را میتوان به مدت یک سال به مبلغ 300،000 درهم اجاره کرد که بیش از US $ 80،000 و یا UK £ 53،500 است و یا قیمت یک ساله اجاره ویلا در پالم دبی بیش از 1،000،000 درهم میباشد.
در مکانهایی چون دبی ماریانا، ساحل جمیرا بیچ  دبی(JBR) و در شهر قدیمی دبی برای یک آپارتمان دو خوابه از 100،000 درهم تا 140،000 درهم و برای یک آپارتمان دوخوابه متوسط در دبی میردیف حدود 75،000 درهم سالانه باید پرداخته شود .اجاره در دبی بیش از 30 درصد حقوق سالانه را شامل میشود.
هزینه زندگی در دبی
حمل ونقل در دبی را میتوان به وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس، تاکسی مترو اشاره کرد. همچنین میتوان برای تردد در دبی، به صورت ماهانه ماشین هایی چون یاریس یا تویوتا اجاره کرد تا بتوان به راحتی رفت و آمد کرد . هزینه اجاره ماشین در دبی حدودا 1500 درهم و هزینه سوخت آن 400 درهم در ماه میباشد.
هزینه مواد غذایی در شهر دبی انواع مواد غذایی با برند های بین المللی وجود دارد و اکثر سوپر مارکت ها در سراسر دبی و خود امارات متحده عربی موجود است. هزینه مواد غذایی در دبی برای یک خانواده 4 نفره ماهانه تقریبا بین 1200 تا 1500 درهم میباشد.
خدمات بیمه در دبی بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است. بیمه منزل از 200 درهم شروع و تا 500،000 وجود دارد. بیمه خودرو بستگی به نوع خودرو شما دارد و هزینه بیمه خودروبرابر با 5 تا 7 درصد ارزش خودرو میباشد. اگر در دبی میخواهید از امکانات بیمارستانی عالی استفاده کنید باید حتما بیمه باشید.
غذا در دبی

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است