پارک اسپایر دوحه قطر

کشور قطر همواره یکی از بهترین مقاصد گردشگری نزد ایرانی ها بوده که تفریحات بی نظیری از جمله سافاری، مسابقات شترسواری و پارک آبی را در دل خود جای داده است. علاوه بر تفریحات نام برده شده، در این کشور یک پارک بسیار جذاب و هیجان انگیز وجود دارد که پارک اسپایر نامیده می شود.
پارک اسپایر 5

امکانات پارک اسپایر

پارک اسپایر در حوالی میدان ویلاژیو  و در منطقه اسپایر واقع شده و مساحت کلی آن در حدود 880 هزار متر مربع می باشد که امکانات متنوعی را شامل می شود. از امکانات این پارک می توان به زمین بازی کودکان، مسیر ویژه پیاده روی، فضای سبز چشم نواز و زمین های ورزشی اشاره کرد. پارک اسپایر وسیع ترین پارک محلی در شهر دوحه است که در میان بیایان های اطراف خودنمایی می کند.

پارک اسپایر 4

این پارک در طول فصل زمستان و تابستان، پر از خانواده هایی است در فضای سبز این محیط، به پیک نیک و وقت گذراندن با یکدیگر می پردازند. همچنین مسیرهایی در پارک وجود دارد که کودکان می توانند با اطمینان خاطر از دوچرخه و یا اسکوتر استفاده کنند.

پارک اسپایر 3

پارک اسپایر یک پارک محلی خوش منظر می باشد که به دلیل زیبایی های منحصر به فردی که دارد به یکی از مکان های گردشگری محبوب نزد گردشگران تور قطر تبدیل شده است. در پارک اسپایر یک دریاچه بزرگ وجود دارد که جلوه خاصی به پارک بخشیده و نظر گردشگران تور قطر را به خود جلب نموده است.

پارک اسپایر 1

در این دریاچه آبزیان و ماهی های گوناگونی وجود دارد. پارک اسپایر یک مکان بسیار عالی برای گشت و گذار به همراه خانواده می باشد که لحظات خوب و خوشی را برای شما رقم می زند.
در این پارک گونه های گیاهی متنوعی وجود دارد که سبب شده هوای مطلوبی در منطقه برقرار باشد و گردشگران تور قطر بتوانند لحظات خوب و نشاط آوری را در آن تجربه کنند.
پارک اسپایر 6
زمین بازی این پارک بازی های متنوعی دارد که کودکان می توانند در آن سرگرم شوند و انرژی خود را تخلیه کنند. همچنین مسیر پیاده روی پارک، یک تفریح مناسب برای بزرگسالان می باشد که در آن می توانند از تماشای گیاهان نیز لذت ببرند.
پارک اسپایر 2
برج اسپایر که فعلا بلندترین آسمان‌خراش دوحه است، در این پارک قرار دارد. این ساختمان 300 متری که با نام Torch Doha نیز شناخته می‌شود، مشعل بازی‌های آسیایی 2006 بود و حالا، هتل زیباییست. استادیوم 40 هزار نفری خلیفه که میزبان مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 خواهد بود، از بالای این برج، به‌خوبی پیداست.
پیشنهاد میکنیم برای داشتن سفری خاطرانگیز از جزیره مروارید و بازار سوق واقف نیز دیدن کنید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است