پارک پیروزی ایروان ارمنستان

پارک پیروزی ارمنستان در منطقه کاناکر زیتون، خیاباران مانومنت مشهور قرار داشته و درست بالای کاسکاد یا همان هزار پله ایروان قرار دارد. این پارک، یک بوستان بزرگ سرسبز است که فضاهایی دلنشینی برای استراحت و تفریح شما فراهم می‌کند.

پارک پیروزی ایروان 4

پارک پیروزی یا هاختاناک، یکی از مهم ترین و البته معروف ترین پارک ها در شهر ایروان بوده که دلیل ساخت آن به زمانی که روسیه در جنگ جهانی دوم پیروز شده بوده برمیگردد، که بعد از آن کشورهای اتحادیه شوروی، پارکی را در این کشور می سازند و نام آن را هاختانگ، که به معنی پیروزی است، می گذارند.

پارک پیروزی ایروان 3

امکانات پارک پیروزی ارمنستان

این پارک چند رستوران کوچک و شهربازی دارد که در کنار آن‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود. پارک پیروزی که در ایروان محبوب است، یک دریاچه هم داراست که در این دریاچه قایق‌های پارویی برای کرایه وجود دارد و می‌توانید برای ساعتی تفریح و خوش گذرانی این قایق‌ها را اجاره کنید.

پارک پیروزی ایروان 5

پارک پیروزی در یک محدوده بزرگ جنگلی، به عنوان یک پارک تفریحی همراه با کافه، مجسمه مام ارمنستان، موزه، دریاچه مصنوعی و با چشم اندازی به یوروین مرکزی قرار دارد. این پارک نمای زیبایی از شهر را به شما نشان می‌دهد که علاوه بر دیدن این زیبایی برای شما زمینه‌ی تفریح کردن در طبیعت و آشنایی با تاریخ ارمنستان را به وجود آورده است.

به راحتی می‌توانید همراه کودکان خود به پارک پیروزی بروید تا کودکان هم از سفر لذت ببرند و خاطراتی خوبی از سفر به ارمنستان در ذهن داشته باشند.

پارک پیروزی ایروان 2

مجسمه مام ارمنستان که در پارک پیروزی قرار دارد به عنوان نماد ارمنستان شناخته می‌شود و موزه موجود در پارک موزه وزارت دفاع است که در زیر مجسمه مام ارمنستان قرار دارد. طبیعت، تاریخ و تفریح همه در پارک پیروزی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا گردشگران را به سوی خود جذب کنند.

پارک پیروزی ایروان 1

شما هم اگر مسافر ارمنستان هستید و مقصدتان این کشور است دیدن این پارک را از دست ندهید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است