کاخ پترهوف سنت پترزبورگ روسیه

پترگف، یا آن طور که انگلیسی‌ها آن را می‌خوانند کاخ پترهوف سنت پترزبورگ ، مجموعه‌ای ارزشمند از پارک‌ها و کاخ‌های سلطنتی مربوط به قرن هجدهم میلادی است. مجموعه‌ای که به دلیل یگانگیش، در فهرست میراث جهانی نیز ثبت شده است و از مکان‌های مورد علاقه مسافران تور روسیه و دوست‌داران تاریخ و هنر به شمار می‌آید.

 

 

کاخ پترهوف روسیه 4

 

 

درباره کاخ پترهوف سنت پتربورگ (Peterhof Palace)

کاخ پترهوف، مجموعه ای زیبا در سنت پترزبورگ می باشد که با آبشارهای زیبا ، باغ هایی استثنائی و تندیس هایی بی نظیر جذابیت خاصی دارد و سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند . معماری این کاخ از بناهای اروپایی و غربی تبعیت می کند و در ساخت آن معیارهای مطابق با این سبک به کار رفته است کاخ پترهوف از برترین و زیباترین جاذبه های گردشگری روسیه است و به دلیل شباهتی که به ابنیه غربی دارد به کاخ ورسای روسیه شهرت یافته است . این کاخ در محلی در نزدیکی سنت پترزبورگ و در ضلع جنوبی سواحل خلیج فنلاند ساخته شده و زمانی قصر خصوصی پتر کبیر بوده است .

 

 

کاخ پترهوف روسیه 3

 

 

اطلاعاتی در مورد کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ

همانطور که بیان شد کاخ پترهوف، مجموعه ای زیبا در سنت پترزبورگ است که زیبائی های بی بدیلی برای ارائه به گردشگران تور روسیه دارد و از دیدنی های سنت پترزبورگ به شمار می آید . عملیات ساخت و ساز این کاخ که از میراث جهانی یونسکو می باشد در سال 1714 اغاز شد و پتر کبیر تا مدتی که در قید حیات بود خود بر این پروژه نظارت داشت و حتی بعد از مرگش نیز پروژه متوقف نشد و ادامه یافت در طول سال های بعد نیز در این مجموعه تغییراتی حاصل شد که از جمله آن ها می توان به گسترش محوطه‌ قصر اصلی ، افزایش فضای باغ ها و بهبود سیستم فواره های معروف باغ اشاره نمود .

این کاخ به نوعی مقر اصلی پتر کبیر بوده که با به حکومت رسیدن کاترین کبیر این امتیاز به کاخ کاترین داده شد اما چندی بعد با به روی کار آمدن نیکلاس اول دوباره کاخ پترهوف اقامتگاه سلطنتی شد .

 

 

کاخ پترهوف روسیه 1

 

 

بخش های کاخ پترهوف روسیه

کاخ پترهوف مجموعه ای بی بدیل در روسیه است که بازدید از آن به تمامی گردشگران تور سنت پترزبورگ توصیه می گردد این کاخ دارای بخش های مختلفی است که از اصلی ترین ان ها می توان به کاخ بزرگ ، باغ ها و پارک های پتروهوف ، آبشارها و فواره های پتروهوف اشاره کرد . کاخ بزرگ خود دارای دو قسمت باغ بالایی و باغ پایینی است و معماری و دکوراسیون اتاق های آن بسیار زیباست مون پلیسر ، مارلی ، هرمیتاژ پترهوف و کوتیج از دیگر کاخ های موجود در این باغ هستند .

 

 

کاخ پترهوف روسیه 2

 

 

 

بازدید از باغ بالا رایگان است اما به دلیل ریزه کاری های متعدد در باغ پایین برای بازدید از این بخش باید 450 روبل پرداخت نمود در نگهداری و تزئین این باغ ها از سبک های مختلف باغ سازی استفاده گردیده که بر زیبائی آن افزوده شده است . در جای جای این مجموعه مجسمه ها و تندیس هایی از طلا و برنز دیده می شوند که هر کدام به عنوان نمادی از تاریخ به شمار می آیند . در روبروی کاخ آبشار پله ای زیبایی وجود دارد که چندین فواره و مجسمه طلایی در کنار پله ها از بالا تا پایین آبشار قرار گرفته اند این تنها آبشار این باغ نیست و آبشارها و چشمه های متعدد دیگری نیز در گوشه و کنار این باغ رویایی به چشم می خورند .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است