کشتی نوح در ایالت کنتاکی امریکا

کشتی نوح در ایالت کنتاکی امریکا
بعد از مدت ها پخش خبرهایی که از پیش اعلام شده بود ماکت 510 فوتی کشتی مدل سازی شده کشتی حضرت نوح (ع) در ایالت کنتاکی آمریکا درب هایش رو به بازدید عموم گشوده شد. در زمان رونمایی از این کشتی هزاران نفر از سراسر جهان به همراه رسانه های مختلف در کنتاکی حضور یافتند. این کشتی از چوب ساخته شده و حاوی روایت هایی از کتاب مقدس مسیحیان است. با نگاهی به درون این کشتی، نمادهایی از خانواده حضرت نوح، حیوانات مختلف و افرادی است که در آن زمان با پیام پروردگارشان به کشتی حضرت نوح(ع) پیوستند.

کشتی نوح در ایالت کنتاکی

از زمانی که این پروژه در سال 2010 کلید خورد، همیشه با مخالفان زیادی مواجه شده است که می گویند ساخت این کشتی باید متوقف شود چراکه برخلاف علم است و نباید به آن هیچ بودجه ای تعلق گیرد. ولی این پروژه با حمایت بسیاری از مردم به اتمام رسید. پیش بینی می شود در سال اول بیش از 2 میلیون نفر از آن دیدن کنند. گفته می شود که هزینه ساخت این کشتی 135 میلیون دلار بوده است. این کشتی 155 متر طول دارد و توسط یک طراح استرالیایی ساخته شده است.

کشتی نوح آمریکا

“کن هام” رییس پروژه “پاسخ به پیدایش” که پروژه اخیر را نظارت کرده است می گوید که کشتی براساس آن چه در انجیل درباره اش آمده ساخته شده است. در داخل کشتی ماکت هایی از حیوانات از جمله دایناسورها نیز قرار داده شده اند. در مورد دایناسورها که در این کشتی به کار رفته موجب شده مورد انتقاد اقشار مختلفی قرار بگیرد ، همچنین دولت آمریکا این پارک تفریحی را از پرداخت مالیات معاف کرده است و به گفته بعضی از خبرگزاری ها کارمندان این پارک از دین مسیحیت انتخاب می‌شوند و به نوعی بزرگ ترین دستاورد مسیحیان در تاریخ می‌باشد.

کشتی نوح در ایالت کنتاکی امریکا

این پروژه بازدید و استقبال زیادی از مردم جهان رو به خود جلب کرد ، بدون شک اکثر کسانی که عکس این کشتی را در اینترنت می بینند کنجکاو می شوند حتی برای یکبار که شده این کشتی را از نزدیک ببینند ، به راستی با وجود انتقاد هایی که راجب این کشتی شده است اما برای همگان این شوق و اشتیاق سفر به کنتاکی آمریکا را ایجاد می‌کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است