کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

در سوچی مجموعه ای از گزینه های مورد علاقه گردشگران متمرکز شده است . این امر موجب شده هر ساله بر تعداد متقاضیان تور سوچی و گردشگران این شهر افزوده گردد . سوچی دارای سواحل جذاب و آب و هوای مطلوب است و از طبیعت فوق العاده همراه با دیدگاه های چشم نواز برخوردار می باشد . سوچی در بخش جنوبی روسیه و در همسایگی دریای سیاه واقع شده و با بیش از 140 کیلومتر درازا یکی از طولانی ترین شهرهای اروپا و حتی جهان می باشد . سوچی دارای جاذبه های طبیعی متعددی است که یکی از زیباترین و محبوب ترین آن ها کوه آخون بزرگ می باشد . طبیعت زیبای این کوه در سوچی و همچنین ارائه چشم انداز های خیره کننده موجب شده این کوه و مناطق پیرامون آن به یکی از تفریحگاه های محبوب سوچی تبدیل گردد .

 

 

کوه آخون بزرگ سوچی 4

 

 

درباره کوه آخون بزرگ سوچی

کوه آخون بزرگ یکی از جاذبه های سوچی است که به عنوان یک کوه مستقل در منطقه خوستا واقع شده است . این کوه که از جاذبه های طبیعی سوچی به شمار می آید همواره مورد توجه روس ها و گردشگران بوده و هر ساله افراد زیادی از آن دیدن می کنند . کوه آخون بزرگ با 663 متر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین نقطه سوچی ساحلی است و گردشگران تور روسیه بر بالای آن می توانند از دیدگاه های جذاب اطراف لذت ببرند . در سفر به سوچی بازدید از Mount Akhun Sochi به علاقه مندان و دوستداران طبیعت توصیه می گردد . این کوه در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر سوچی واقع شده است .

 

 

کوه آخون بزرگ سوچی 2

 

 

 

برج دیدبانی تاریخی سوچی

علاوه بر طبیعت زیبای کوه آخون بزرگ در سوچی Mount Akhun Sochi وجود برج دیدبانی تاریخی در آن موجب شده گردشگران زیادی از این منطقه دیدن کنند . این برج دیدبانی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری سوچی به دستور استالین ساخته شده و سبک استفاده شده برای احداث آن مطابق با سبک برج های دیدبانی قرون وسطایی در منطقه قفقاز است . این برج در سال 1936 – 1935 میلادی بنا شده و امروزه با بیش از 30 متر ارتفاع مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد . گردشگران تور سوچی با قرار گرفتن بر بالای این برج قادر خواهند بود نمایشی شگرف از کوه های قفقاز ، شهر سوچی ، سواحل دریای سیاه و طبیعت کوهستانی پیرامون کوه آخون بزرگ داشته باشند . لازم به ذکر است که معمار و طراح این برج سرگی ووروبیوف ، معمار معروف اهل مسکو بوده است .

 

 

کوه آخون بزرگ سوچی 3

 

 

 

در این منطقه به دستور استالین و برای دسترسی راحت تر به بالای کوه آخون بزرگ و همچنین برج دیده بانی ، جاده ای آسفالته به طول 11 کیلومتر ساخته شده است . این جاده از ماتسستا به سمت قله کشیده شده و 200 متر آن در مدت زمانی 102 روزه احداث شده است . رانندگی و حتی پیاده روی در این جاده می تواند یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین قسمت های ماجراجویی در کوه آخون بزرگ سوچی باشد . در مجاورت برج دیده بانی چندین گزینه غذاخوری و رستوران وجود دارد که گردشگران در صورت نیاز می توانند به آن ها مراجعه کنند . این رستوران ها و غذاخوری ها با چای دم کشیده در سماور روسی ، عسل ، کباب آبدار خوشمزه و انواع نوشیدنی ها از گردشگران پذیرایی می کنند .

 

 

کوه آخون بزرگ سوچی 1

 

 

توجه داشته باشید که :

گردشگران عزیز تور سوچی توجه داشته باشند که حتما یک روز صاف و بدون ابر و غبار را برای ماجراجویی در کوه بزرگ آخون انتخاب کنند . چرا که در صورت ابری بودن چشم اندازهای اطراف قابل رویت نیست و نمی توان از دیدگاه های زیبای اطراف عکس گرفت . طبیعت کوهستانی این کوه همراه با غارهای آهکی توسط کارکنان پارک ملی سوچی محافظت می شود .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است