اجاره خانه در ارمنستان

اجاره خانه در ارمنستان
اقامت در ارمنستان برای بسیاری از افراد مطلوب می باشد. ایرانیان عزیز ممکن است به دلایل مختلف نیازمند این باشند تا به اجاره خانه در ارمنستان مبادرت ورزند. اجاره خانه بیشتر در پایتخت کشور ارمنستان یعنی شهر ایروان مورد نظر است که دلیل آن امکانات بیشتر می باشد.
همچنین بیشتر توریست های و گردشگران به این شهر وارد می شوند بنابراین موقعیت های کاری مطلوبی را ایجاد می کند. افراد به دلایل مختلف ممکن است نیازمند اجاره منزل در ارمنستان باشند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا اجاره خانه در ارمنستان آشنا بشیم .
انواع ساختمان در ارمنستان
اجاره خانه روزانه در ارمنستان با ایران اصول متفاوتی دارد و مثل ایران که هرچه متراژ یا محل بالاتر باشد قیمت بالاتر می‌رود  و یا مانند ایران انواع ساختمان با شکل مختلف وجود ندارد.
ساختمان های ارمنستان دو نوع هستند:
۱-ساختمان های نوساز
۲-ساختمان های کمونیستی

آپارتمان های کمونیستی در ارمنستان
ارمنستان کشوری بدون نفت است و مردم در یک حد معمولی زندگی می کنند. البته ثروتمندان خیلی زیادی هم دارد که بسیار لوکس زندگی می کنند اما عامه ی مردم که قشر متوسط هستند در آپارتمان هایی زندگی می کنند که مربوط به زمانی است که جزء اتحادیه شوروی بودند و قدیمی هستند که معمولاً صاحبخانه ها خانه را نوسازی و به روز کرده اند. تجهیزات جدید گذاشته اند ولی ساختمان سنگی و قدیمی با آسانسورهای خیلی قدیمی و از نظر ما ایرانی ها بسیار دلگیر است چرا که در ایران ساختمان های نوساز استفاده می کنیم و اکثریت ساختمان ها از نوع سنگی هستند و هزینه شارژ ندارند.
آپارتمان های نوساز در ارمنستان
در ارمنستان آپارتمان های نوساز بسیاری وجود دارند که از نوسازهای معمولی تا بسیار شیک هستند که گاهی از هتل ۵ ستاره نیز شیک تر و جذاب تر می باشند و دارای آسانسورهای مدرن، تجهیزات و پارکینگ های مدرن و… هستند.
بعد از تقسیم بندی خانه ها در ارمنستان از نظر نوع ساختمان به مناطق می رسیم.
تقسیم بندی منطقه ای خانه در ارمنستان
منطقه یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت اجاره خانه در ارمنستان می باشد. البته به شدت ایران موثر نمی باشد مرکز شهر معمولاً بالاترین قیمت را دارد و هر چه به میدان جمهوری (لنین سابق) یا هرا پارک نزدیک می شویم خانه گران تر می شود چرا که هر چه نزدیکتر باشد برای توریست بهتر است و فرصت بیشتری برای استفاده از تور ارمنستان دارد و هرچه دورتر باشد باید به هزینه های رفت و آمد اضافه کند. یعنی همان داستان مشهور که باید از چیزی کاست تا به چیزی افزود.
خانه های کمونیستی در ارمنستان
چندتا از مشهورترین مناطق شهری مختلف شهر ایروان شامل:
میدان جمهوری(هراپاراک) A++   
نورت اونیوA++      –     اپرا A++         –   آبویان A+      –  نعلبدیان  A+
خیابان امیریان  A+      –    سایات نوا  A+    تومانیان  A+   خیابان ماشتوتس   A+
خیابان ساریانA   –  خیابان تیگران متس  A  –  گلندل هیلز  A   – خیابان باقرامیان A
خیابان کمیناس  B   کویان  B      خیابان کوچار B
محله ی زیتون C     خیابان نعلبندیان C     محله ی نورک C
محله اربونی C    محله ی مالاتسیا D
محله ها براساس حروف لاتین مشخص شده اند که به ترتیب A++ بهترین منطقه توریستی و به ترتیب به سمت D از کیفیت کاسته می شود و می توان متوجه شد که قیمت آپارتمان و خانه در ارمنستان به همین ترتیب کم و زیاد می شود.
در مجموع قیمت خانه روزانه در ارمنستان از ۲۰ دلار به بالا موجود است، صاحبهای خانه روزانه در ارمنستان با توجه به فصل نرخ های خود را تعیین می کند، البته بعضی وقت ها بعضی از هم میهنان ما کم لطفی کرده و به خانه ها متأسفانه خسارت وارد می کنند،
به همین دلیل است که معمولاً مدرکی را به عنوان امانت نزد خود نگه می دارند.
یکی دیگر از عوامل مؤثر بر اجاره خانه روزانه در ارمنستان فصل می باشد چرا که در خانه روزانه هزینه های مصرفی مثل آب، برق و گاز بر عهده ما و در ارمنستان واقعاً زیاد می باشد که همین عاملی برای تعیین اجاره می باشد. مثلاً خانه متراژ بالای ارمنستان هزینه های مصرفی بالاتر بنابراین اجاره بالاتر می باشد.
خانه هایی که دارای سیستم های سونا و جکوزی یا استخر و… می باشند این مبالغ باعث بالا رفتن کرایه خانه در ارمنستان می شود. فصل بسیار در اجاره اثرگذار می باشد هرچه به فصل توریستی یا اعیاد و مناسبات ها نزدیک تر می شود قیمت اجاره خانه ها بالاتر می رود و این در مورد تعطیلات کشورهای خارجی هم صدق می کند چرا که باعث می شود کمبود خانه و هتل پیدا شود.
خانه در ارمنستان
جدول قیمتی
در این جا در یک جدول حدود نرخ های اجاره ای خانه روزانه در ارمنستان  برای شما نشان می دهیم که این یک نرخ ثابت نیست و بستگی به تاریخ بالاتر و پایین تر می رود .

نوع آپارتمان محله قیمت هر روز
کمونیستی۲ کمونیستی۱ نوساز درجه ۳ نوسازدرجه ۲ نوسازدرجه ۱
سوئیت D ۲۰$ ۲۵ $ $ ۳۰ ۳۵ $ ۴۵ $
C ۲۵ $ ۳۰ $  $۳۵ ۴۰ $ ۵۵  $
B ۳۰ $ ۳۵ $ ۴۰$ ۴۵$ ۶۵$
A ۳۵ $ ۴۰$ ۴۵$ ۵۰$ ۷۵$
آپارتمان تک خواب D $۳۵ ۴۵$ $۵۰ $۵۵ $۷۵
C $۴۵ ۵۰$ $۵۵ $۶۰ ۸۵$
B $۵۰ ۵۵$ $۶۰ $۶۵ $۹۵
A $۵۵ ۶۰$ $۶۵ $۷۰ ۱۰۵$
آپارتمان دو خواب D $۵۵ ۶۵$ $۷۰ $۷۵ ۱۰۵$
C $۶۵ ۷۰$ ۷۵$ $۹۵ $۱۱۵
B $۷۰ ۷۵$ ۸۰$ $۱۰۵ ۱۲۵$
A $۷۵ ۹۵$ ۱۱۰$ ۱۳۵$ $۱۵۰
آپارتمان سه خواب D $ ۶۰ ۸۵$ ۹۰$ ۱۰۵$ ۱۳۵$
C ۸۵$ ۹۰$ ۹۵$ ۱۱۰$ $۱۴۵
B ۹۰$ ۹۵$ ۱۲۰$ ۱۴۵$ ۱۶۵$
A ۹۵$ ۱۰۰$ ۱۶۰$ ۱۹۵$ ۲۵۰$
آپارتمان ۴ خواب D ۶۵$ ۱۰۵$ ۱۱۰$ ۱۲۰$ ۱۳۵$
C $۷۵ ۱۱۰$ ۱۱۵$ $۱۲۰ ۱۵۵$
B ۸۵$ ۱۰۰$ ۱۳۵$ ۱۶۰$ ۲۲۰$
A $۹۵ ۱۲۰$ ۱۸۰$ $۲۳۰ ۳۱۰$
ویلا و خانه روزانه در ارمنستان  بیشتر از ۴ خواب نرخهای متفاوت بستگی به درجه محل و نوع ویلا و فصل دارند ک بسیار متغییر می باشند .

باید توجه داشته باشید که اجاره های در شهر ایروان بر اساس مرکزیت منطقه ای که انتخاب می کنید تغییر خواهد کرد. هر چه به مرکز نزدیک تر باشید اجاره خانه در ایروان افزایش می یابد. خانه های می تواند از یک خانه بدون خواب شروع شود و تا یک خانه ویلایی تغییر کند. اجاره خانه در ایروان با عددی در حدود ۲۵۰ دلار آغاز می شود و تا ۳۰۰۰ دلار در خانه های ویلایی قابل افزایش است. در ارمنستان برای امنیت اینکه اجاره توسط شما پرداخت گردد، به اندازه یک یا دو ماه اجاره به صورت پیش دریافت می شود. در آخر مهلت قرارداد این عدد به شما عودت داده خواهد شد.
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

یک نظر اضافه کنید
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است