اجاره خانه در باکو

اجاره خانه روزانه در باکو
قیمت اجاره آپارتمان های روزانه در باکو در زمان های متفاوت بر اساس فصل و یا رویدادهای توریستی شهر باکو متفاوت هستند. آپارتمان های خوب و کاملا مبله بیشتر نزدیک میدان 28 می و در بهترین نقاط مسکونی و تفریحی باکو می باشند. که فاصله 10 دقیقه ای با مراکز تفریحی شهر را دارد. قیمت آپارتمانها نسبت به روز و فصلی که قصد مسافرت به کشور آذربایجان و شهر باکو دارید، متغییر می باشد. آپارتمان یک خوابه: یک اتاق خواب با دو تخت اضافه برای 4 نفر می باشد. آپارتمان یک خوابه: یک اتاق خواب با چهار تخت اضافه برای 6 نفر می باشد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با اجاره خانه روزانه در باکو آشنا کنیم .
ویزای بدون کارمزد
افراد در اجاره آپارتمان از ویزای 28 دلاری الکترونیکی بدون کارمزد بهره مند هستند.

خانه در باکو
اجاره اپارتمان روزانه باکو

آپارتمان مستقل
در اجاره آپارتمان نکته مهم این است که شما کاملا حس میکنید در منزل خود هستید مستقل و رفت و آمد شما دیگر مورد توجه مثلا رزروشن هتل نیست.
پذیرایی از میهمانان
شاید شما با دوستانتان به مسافرت رفته باشید یا میهمانانی داشته باشید پس در یک آپارتمان مستقل می توانید از آنها در منزل خودتان پذیرایی کنید در حالی که در هتل این امکان وجود ندارد.
آپارتمان کم هزینه
در اجاره آپارتمان هزینه بسیار کمتر می شود چون شما مدیریت کل هزینه هایتان در اختیار خودتان خواهد بود از غذا و شستشو لباس تا رفت و آمد با اتوبوس یا مترو
شستشو لباس
زمانی که شما در هتل هستید برای شستن لباس یا اتو کردن آن باید هزینه هایی بعضا گزاف بپردازید که اصلا به صرفه نیست در حالی که درآپارتمان شما یک ماشین لباس شویی مجهز در اختیار دارید.
آشپزخانه 
ممکن هست شما در طول سفر نمی خواهید هزینه صرف غذا در رستوران را در هر وعده بپردازید شما می توانید هر چه دوست دارید در آشپزخانه منزلتان طبخ کنید.
اجاره خانه در باکو
تحویل در هر ساعت
تحویل اتاق در هتل راس ساعت 12 عصر هست و شما برای چند ساعت اقامت مازاد بدلیل ساعت پرواز باید هزینه یک شب کامل را بدهید که در آپارتمان کاملا توافقی و مقدور است.
آپارتمان سه خوابه مجهز و منحصر به فرد
بهترین نقطه در مرکز شهر و منطقه عالی بسیار مجهز لوکس، اینترنت پر سرعت وای فای نامحدود، مجهز به اسپیلت، ماهواره، ال ای دی تی وی، یخچال، لباسشویی، مبلمان، سرویس، آشپزخانه، اتو و کلیه امکانات رفاهی منزل قیمت ها از شبی 80 دلار – به جز ایام نوروز و رویدادها
آپارتمان دو خوابه مجهز و منحصر به فرد
بهترین نقطه در مرکز شهر و منطقه عالی بسیار مجهز لوکس، اینترنت پر سرعت وای فای نامحدود
مجهز به اسپیلت، ماهواره، ال ای دی تی وی، یخچال، لباسشویی، مبلمان، سرویس، آشپزخانه، اتو و کلیه امکانات رفاهی منزل قیمت ها از شبی 60 دلار – به جز ایام نوروز و رویدادها

  • “راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است