اجاره خانه در بلژیک

اجاره خانه در بلژیک
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اجاره خانه در بلژیک بیشتر آشنا بشیم
اخذ اقامت اتحادیه اروپا از طریق بلژیک با خرید ملک حداقل 60.000 یورو به بالا و پرداخت هزینه 4500 یورو بابت ثبت شرکت و کلیه امور اقامتی و اجازه کار می توانید در کمتر از سه ماه اقامت اروپا را بدست آورید ، لازم به توضیح است قانون حداقل سرمایه گذاری از 10 مارچ 2013 ( برابر با بیستم اسفند 1391 ) به جای حداقل با 60 هزار یورو به حداقل با 200 هزار یورو تغییر خواهد یافت . پس فرصت کوتاهی برای استفاده از این امتیاز با کمترین هزینه می باشد.

جاره خانه در بلژیک

مبلغ 20% از قیمت کل ملک را بابت رزرو ملک پرداخت نمایید . ( ریالی در ایران – درهم ، دلار ، یورو در امارات ) . خرید ملک در بلژیک تا سه سال اول وام ندارد بعدا” می توانید ملک خود را از بانک فاینانس کنید و تا 70% از وام بانکی 20 ساله استفاده کنید .
28 روز فرصت دارید تا 80% مانده را پرداخت نمایید . ( با هر پرداخت بلافاصله رسید صادر و از طریق دی اچ ال ، اسکای نت یکروزه به دست شما میرسد ).
حداکثر 10 روز پس از تکمیل پیش سند به نام خریدار صادر و به ادرس خریدار ارسال میشود.
پس از دریافت پیش سند باید مبلغ 4500 یورو بابت امور اداری شرکت و اقامت پرداخت شود.
پس از ثبت شرکت فرم های سفارت برای تمام اعضای خانواده تکمیل و وقت سفارت به متقاضی اعلام میگردد.
پس از نصب ویزا در پاسپورت ها مقدمات سفر به تاریخ دلخواه متقاضی ( حداکثر شش ماه فرصت دارید تا به خاک اروپا ورود کنید ) با پرسنل بخش اروپای شرکت هماهنگ میشود.
برای کلیه امور تحویل ملک و ثبت نام فرزندان و اخذ گواهینامه یا هر مورد دیگری بخش فارسی زبان مستقر در اروپا سرویس دهی کامل خواهد کرد.
کل پروسه از ابتدا تا اخذ اقامت کمتر از چهار ماه زمان می برد و اگر کل پرداخت ها ابتدا و یکجا انجام شود حداکثر سه ماه زمان خواهد برد.
خریدار می تواند از طریق شرکت ما ملک خود را اجاره داده و در هر شهر یا کشور دیگری از اتحادیه اروپا ملک دیگری را اجاره کرده یا خریداری نماید چون اقامت صادره برای کل اتحادیه اروپا معتبر است.
هر یک از اعضای خانواده به دلخواه می توانند در خاک اروپا سه سال و نیم بمانند و پاسپورت بگیرند یا اینکه بیرون از اروپا یا هر جای دیگر مثل ایران که ساکن باشند فقط باید هر شش ماه یکبار حتی برای مدت یک روز به بلژیک سفرکنند ولی در این صورت فقط همیشه اقامت اروپا را دارند و تا زمانی که سه سال و نیم کامل در مجموع از شش سال یعنی 1280 روز را در شش سال به طور پراکنده یا یکجا تکمیل نکنند شامل پاسپورت نخواهند شد. ( خریدار برای روزشمار پاسپورت لزوما” نباید در بلژیک باشد می تواند در هر یک از 27 کشور اروپا زندگی کند و تا زمانی که از اروپا خارج نشده است روزشمار به حساب می آید).

هزینه های مربوط به اجاره یا خرید منزل
اجاره منزل ۱ خوابه در وسط شهر : ۷۷۲.۶۹ یورو ، ۳ خوابه : ۱،۴۰۹.۲۲ یورو
اجاره منزل ۱ خوابه در حومه شهر : ۶۴۹.۰۴ یورو ، ۳ خوابه : ۱،۱۲۵.۰۹ یورو
خرید یک متر آپارتمان در مرکز شهر:  ۲،۶۹۰.۱۸ یورو ، در حومه شهر : ۲،۲۲۷.۱۱ یورو

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است