اجاره خانه در سوئیس

اجاره خانه در سوئیس
حدود 40 درصد از املاک اجاره شده در سوئیس به صورت مشترکی خواهد بود. چرا که نرخ اجاره حتی در شهرستان ها محبوب مثل زوریخ، بازل و ژنو و یا در مناطق روستایی بالاتر است. همانطور که انتظار می رود بسیاری از مردم در تمام سنین، با توجه به شرایط خانواده، طیف گسترده ای از انواع اموال موجود آپارتمان های شیک، منازل موجود در مرکز شهرها، خانه های باشکوه و یا حتی قصر های عجیب و غریب را انتخاب می نمایند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اجاره خانه در سوئیس بیشتر آشنا بشیم
قیمت ملک در این کشور به صورت پیوسته ای در حال افزایش است و پهناور شدن شهرستان ها و بزرگتر شدن آنان بدان معنی است که پیدا کردن یک ملک مطلوب برای خرید و یا اجاره بسیار سخت خواهد بود. باید بدانید که در مناطقی نظیر: زوریخ، ژنو و بازلکه تنها بخش کوچکی (0.10، 0.33 و 0.45 درصد) به اجاره ملک در سوئیس مبادرت می ورزند. به عنوان مثال، رقابت برای مسکن های ارزان و بر سر قیمت بسیار شدید است و برای مستاجرین باید با یک ملک اعمال خواهد شد. اجاره بها برای سوئیت یک نفره نقلی ماهیانه حدود ۷۵۰ فرانک و اجاره بهای آپارتمان یک خوابه ۴۰-۵۰ متری در حدود ۱۳۰۰ فرانک می باشد که البته خانه با وسایل کامل یا به اصطلاح مبله معمولا حدود ۱۰۰-۱۵۰ فرانک گران تر است. به این مبالغ ماهیانه بطور میانگین ۱۰۰ فرانک هم بابت پرداخت قبوض اضافه کنید. البته با صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب و انرژی میتوان تا حد زیادی هزینه های جانبی مسکن را کاهش داد.
هزینه اجاره و خرید خانه در سوئیس(ماهانه)

  • آپارتمان در مرکز شهر (۱ خوابه) ۱,۵۸۳٫۵۶ $
  • آپارتمان در مرکز شهر (۳ اتاق خواب) ۳,۱۴۳٫۷۹ $
  • آپارتمان (۳ اتاق خواب) در خارج از مرکز ۲,۳۶۹٫۱۵ $
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر ۸,۸۱۶٫۸۴ $

اجاره خانه در سوئیس

سوئیس مقررات سختگیرانه ای در مورد خرید برخی موارد خواص توسط افراد خارجی را دارد ، بنابراین شما ممکن است گزینه های محدودی برای خرید داشته باشید. شما می توانید در موارد زیر ملک بخرید:

  • شما عضو اتحادیه اروپا یا انجمن تجارت آزاد اروپا باشید، یا اجازه اقامت در سوئیس را داشته باشید و جزو ساکنین این کشور به حساب آیید؛
  • شما یک مجوز C در سوئیس داشته باشد.

در هر دو مورد بالا شما اجازه خرید یک خانه در سوئیس را دارید. در هر دو مورد، شما از همان حقوق شهروندان در این کشور برای خرید ملک در سوئیس برخوردارید، به طوری که شما می توانید محل کسب و کار، سرمایه گذاری و یا خانه ای برای تعطیلات خود و همچنین یک محل اقامت اولیه را بخرید. اگر شما یک مجوز  B  در سوئیس را داشته باشید، شما ممکن است اجازه خرید یک ملک در این کشور را داشته باشید، اما بایستی تنها در آن زندگی کنید.
کسانی که در این دسته بندی قرار می گیرند، مانند خارجی های غیر مقیم که مایل به خرید ملک در سوئیس هستند، و ساکنان خارجی بدون اجازه کار سوئیس (از جمله کسانی که برای کار و ماموریت های دیپلماتیک به این کشور می آیند، آژانس های سازمان ملل و CERN) و یا کارگران کوتاه مدت و یا با اجازه کار فصلی، ممکن است مجاز به خرید ملک در سوئیس و یا یک مجوز برای خرید برای آنها اعمال شود. معیارهای صدور مجوز از کانتون به کانتون متفاوت است اما معمولا به نفع متقاضیان خرید یک محل اقامت اولیه در یک کانتون برای پنج سال یا بیشتر است.

اجاره منزل در سوئیس

از سوی دیگر، بازار اجاره رقابت بیش از حد صاحبخانه ها با یکدیگر و دریافت ده ها برنامه کاربردی برای اجاره هر ملک را می دهد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند خود به دنبال خانه مورد علاقه خود بگردند. با این حال،  قیمت ملک در سوئیس بالا می باشد و فروش ملک می تواند یک سال یا بیشتر به طول انجامد، به طور کامل با توجه گزینه های خود قبل از روند جستجوی منزل مورد توجه قرار دهید.
در حالی که معمولا خرید خانه راه بسیار خوبی برای شروع زندگی در یک کشور جدید است، بازار سوئیس اجاره برخی از موارد را باید قبل از خرید صادر کند که قبل از تصمیم گیری در هر صورت باید آگاه باشید. مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر شیراز و تهران راهنمای شما در رابطه با اجاره خانه و همچنین خرید در سوئیس هستند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است