اجاره خانه در مجارستان

اجاره خانه در مجارستان
در شهر بوداپست خانه با متراژهای مختلف فراوان است که عمدتا توسط آژانسهای مسکن اجاره داده میشود و اجاره آنها مابین ۶۰۰-۳۰۰ یورو در ماه است و هزینه شارژ در تابستان ۴۰ یورو و در زمستان ۵۰ یورو میباشد. معمولا اجاره ۲ ماه بصورت پیش پرداخت و بابت ضمانت نگهداری لوازم موجود در خانه توسط مالک دریافت می گردد و همچنین کلیه اجاره ها باید بصورت پیش کرایه در ابتدای هر ماه پرداخت گردد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اجاره خانه در مجارستان آشنا بشیم .
هزینه اجاره بهای مسکن در پچ و سگد معمولا ارزرانتر از شهر بوداپست حدود ۵۰۰-۲۰۰ یورو در ماه می باشد ولی هزینه شارژ آب و برق و گاز تقریبا با بوداپست برابر است. در هنگام عقد قرارداد اجاره باید با دقت وسایل موجود در خانه را بررسی نموده و سالم دریافت نماید و در صورتیکه لوازمی از منزل خراب است و یا ایراد دارد باید در ابتدا به صاحب خانه قبل از عقد قرارداد اعلام گردد.
قرارداد در دونسخه انگلیسی و مجاری نوشته می شود و از دوستانی که زبان انگلیسی می دانند می توانید کمک بگیرید و یا مشاور مسکن یا مشاور بخش مسکن دانشگاه می تواند در هنگام قرارداد به شما کمک نماید. پس از عقد قرارداد باید آدرس محل اقامت خود را به اداره پلیس مهاجرت اعلام نماید و در صورت تغییر آدرس باید در اسرع وقت مراتب را به اداره مهاجرت اعلام نماید.
معمولا در هنگام قرارداد ۳-۲ ماه اجاره بها بعنوان پیش پرداخت توسط مالک دریافت می شود که بابت ضمانت حفظ و نگهداری لوازم خانه است و در صورتیکه در پایان قرارداد و در هنگام تحویل مستاجر لوازم را تخریب نموده باشد و یا فرد بخواهد زودتر از موعد قرارداد خانه را تخلیه نماید پیش پرداخت مسترد نمی شود.
صاحب خانه کلید دیگری از منزل را در اختیار دارد و می تواند برای سرکشی از لوازم خانه با هماهنگی یا بدون هماهنگی شما وارد خانه شود و این بصورت یک قانون در اروپا می باشد. در اروپا معمولا بیرون خانه و مشاعات زیاد دلچسب نمی باشد ولی امکانات داخل خانه خوب می باشد و مالکین داخل خانه را تعمیر کرده و وسایل و امکانات خوبی را در منزل تعبیه کرده و به دانشجو تحویل می دهند. در صورت نیاز به وسایل بیشتر درخواست خود را در هنگام قرارداد می توانید مطرح نمایید تا در صورت قبولی کردن مالک آن لوازم در اختیار شما قراربگیرد.

خوابگاه در مجارستان

هزینه مسکن و زندگی دانشجوئی در مجارستان
هزینه زندگی و مسکن مشروط به زندگی با یک هم اتاقی و خانه مشترک و هزینه غذا و خوراک مشترک در شهر بوداپست حداقل ماهیانه 600 یورو و در شهرهای دیگر مانند پچ و سگد حداقل ماهیانه 500 یورو میباشد.
هزینه های خورد و خوراک و مواد غذایی در بوداپست حداقل ماهیانه 250 یورو و در شهرهائی مانند سگد و پچ ماهیانه حداقل 200 یورو میباشد.
هزینه های اجاره مسکن در کشور مجارستان
هزینه اجاره یک سوئیت دانشجوئی 30 تا 70 متر با امکانات رفاهی و مبله دانشجوئی بسته به امکانات و فاصله با دانشگاه و موقعیت در شهر بوداپست ماهیانه 500-300 یورو میباشد.
هزینه اجاره مسکن در منطقه بودا یعنی شمال رودخانه دانوب در مناطق 11 و 12 و 2 و 1 گرانتر از منطقه پِشت یعنی جنوب رودخانه میباشد و هزینه استفاده از خوابگاههای دانشجوئی حداقل ماهیانه 300 یورو میباشد .
هزینه اجاره مسکن در شهرهای دیگر حداقل 200 یورو در ماه می باشد.

مسکن در مجارستان

هزینه های شارژ ماهیانه مسکن در کشور مجارستان

  • هزینه ماهیانه شارژ ساختمان و آب و برق و گاز ماهیانه حداقل 80 یورو و نسبت به امکانات ساختمان محل زندگی متغییر می باشد.
  • هزینه گاز مصرفی در تابستان حداقل 30 یورو و در زمستان حداقل 50 یورو در ماه می باشد.
  • هزینه اجاره یک سوئیت 70-30 متر با امکانات رفاهی بسته به امکانات و موقعیت در شهر بوداپست ماهیانه 600-300 یورو
  • هزینه تقریبی شارژ آب ، برق و گاز ماهیانه 100-60 یورو
  • هزینه ماهیانه آبونمان تلفن 10 یورو
  • هزینه ماهیانه آبونمان اینترنت پُرسرعت 100 یورو
  • هزینه خرید خط تلفن ثابت 100 یورو
  • هزینه زندگی دانشجوئی مسکن و خوراک مشروط به زندگی با یک هم اتاقی در شهر بوداپست حدقل ماهیانه 600 یورو
  • هزینه زندگی دانشجویی در شهرهای دیگر مانند شهر پچ و سگد حداقل ماهیانه حداقل 500 یورو.
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است