اجاره خانه در کره جنوبی

اجاره خانه در کره جنوبی
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اجاره خانه در کره جنوبی بیشتر آشنا بشیم
خوابگاه
بیشتر دانشگاهها در کره برای دانشجویانش خوابگاه و یا مکانی برای اقامت در محل دانشکده ارائه می دهد ، اما شرایط هر خوابگاه و پروسه ی گرفتن آن در هر دانشگاه متفاوت می باشد که برای گرفتن اطلاعات دقیقتر باید به وب سایت آن دانشگاه مراجعه نماید.

برخی از شرایط عمومی عبارتند از:
زمان درخواست:  ترم پاییز( آگوست)   ترم بهار( فوریه)
مدارک مورد نیاز: فرم درخواست خوابگاه و دیگر مدارک مورد نیاز برای هر دانشگاه.
انواع اتاق: یک اتاق برای یک ،دوو یا چهار نفر.
هزینه: ۷۰۰۰۰۰ وون تا ۱۲۰۰۰۰۰وون برای ۶ ماه. ) گاهی اوقات وعده ای از غذا را شامل می شود).
مدت اقامت: ۶ ماه البته باید برای هر ترم تمدید شود.
توجه داشته باشید که قوانین هر دانشگاه و یا خوابگاه متفاوت بوده و برای اطلاعات بیشتر باید به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمود.

پانسیون:
در صورت عدم وجود خوابگاه شما می توانید گزینه پانسیون را انتخاب نمایید. پانسیون برای شما اتاق و خوراک در ازای مبلغی هزینه فراهم می کند. که این مورد با خانه ی مستقل اجاره ای بدون غذا فرق می کند.  پانسیون برای دانشجویان جوان محبوب می باشد به این دلیل که بهترین روش برای اشنا شدن با فرهنگ کره ای می باشد. اگرچه باید دقت نمود که پانسیون کاملا یک محل عمومی است و اصلا برای افرادی که بدنبال مکانی ارام و خصوصی می گردند توصیه نمی شود.
پانسیون در اطراف دانشگاه بسیار وجود دارد و براحتی می توان انرا پیدا کرد.
هزینه ی ماهانه ی ان از ۲۰۰۰۰۰وون تا ۱۰۰۰۰۰۰وون می باشد. البته در شهرهای مختلف هزینه ها متغیر می باشد. در سئول : ۳۵۰۰۰۰وون تا ۵۵۰۰۰۰وون. در کلان شهرها مثل دگو و یا بوسان۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰وون و در دیگر شهرهای کوچک هزینه ها خیلی کمتر می باشد. وعده ی غذایی معمولا صبحانه و شام در زمان مقرر شده می باشد و دانشجویان بایستی کاملا این تایم را مراعات کنند. شما می توانید این خانه ها را شخصا و براحتی پیدا نمایید و مستقیما با صاحبخانه قرارداد ببندید.

اجاره خانه کره جنوبی

گوشی وان
اتاق های کوچکی می باشد حدودا ۳ متر مربع و معمولا دانشجویان در این خانه ها چند ماهی زندگی می کنند تا بر روی امتحاناتشان تمرکز داشته باشند. این اتاق ها معمولا خیلی کوچک هستند اما بطور معمول با اسپلیت، میز و یک تخت و یک لباس شویی عمومی مجهز شده است.
گوشی وانها نزدیک دانشگاه هستند و خیلی مقرون به صرفه می باشند. حدود قیمت انها ماهانه از ۱۷۰۰۰۰ وون تا ۴۵۰۰۰۰وون می باشد. برای اطلاعات بیشتر به بولتن ها و سایت دانشگاهها مراجعه فرمایید.

اجاره:
شما می توانید یک اتاق خوب برای یک نفر و یا یک خانه با چند اتاق که کاملا مناسب برای چند نفر باشد را اجاره نمایید. شما می توانید این خانه ها را در دفاتر مشاورین املاک  پیدا نمایید.

انواع اجاره:
دو نوع اجاره وجود دارد:
اجاره بدون مبلغ رهن و یا  مبلغی مختصر بعنوان رهن.
رهن کامل و بدون اجاره ی ماهانه و مبالغ رهن کامل متفاوت می باشد از ۳۰۰۰۰۰۰۰ وون تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰وون .
نکته: تهیه ی اسباب و لوازم خانه در کره کاملا توسط متساجر می باشد.

رهن و اجاره:
در این نوع اجاره از صاحبخانه ها علاوه بر مبلغ ماهانه ی اجاره که راس زمان تعیین شده می گیرند مبلغی هم بابت رهن دریافت می کنند که بعد از تحویل دادن خانه مبلغ رهن برگزدانده می شود.
البته باید دقت نمایید که صاحبخانه ها وظیفه دارند بعد از اثاث کشی یکی از مستاجرین کاغذ دیواری و کف پوش خانه را کاملا تغییر بدهند . برای اطلاع بیشتر در این مورد شما باید به یکی از دفاتر مشاورین املاک مراجعه نمایید . به دلیل نگرانی بابت هرگونه مسایل و مشکلات قانونی شما می توانید با یکی از مراکز ذیل مشورت کنید:

  •  Seoul City Call Center for Lease: 02)731-6720~1
  •  National Tax Service Call Center: 126
  •  Seoul City Call Center for Commercial Lease: 02)2133-1221
  •  Korean Legal Aid Cooperation: 132
  • Real Estate Transaction Management Call Center: 1588-0149

 

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است