اجاره خانه در یونان

اجاره خانه در یونان

اگر قصد خرید خانه در کشور یونان را دارید، اولین و مهم ترین سوالی که باید از خود بپرسید آن است که دلیل شما از خرید این ملک و دارایی در یونان چیست؟ آیا به دنبال خرید خانه برای دوران بازنشستگی و یا تعطیلات خود هستید؟ آیا در جستجوی خانه ی دوم برای گذاراندن روزهای تعطیل خود و خانواده ی خود هستید؟ آیا این خانه را برای گذراندن دوره ی کوتاه مثلا یک الی دو هفته و یا دوره ی طولانی تر هستید؟ و یا در جستجوی سرمایه گذاری و یا شروع کسب و کارمی باشید؟در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اجاره خانه در یونان آشنا بشیم .

اگر از کشورهای خارج اتحادیه اروپا می باشید، دارایی های نزدیک به مراکز دفاعی و نظامی و مرزهای ملی به خصوص مرز ترکیه را نمی توانید خریداری نمایید. همچنین برای خرید ملک در برخی از جزایر نیاز به اجازه ی کنسولگری محل دارید. اما در برخی موارد این اجازه صادر نمی گردد.

اولین گام در خرید ملک و دارایی، استخدام وکیل معاملات ملکی است. پس از آن ملک مورد نظر را انتخاب نموده و قیمت مورد نظر خود را به فروشنده پیشنهاد می دهید. در صورت پذیرش قیمت نهایی، قرارداد اولیه امضا می شود و 10% بیانه برای توافق پرداخت می گردد.

تمامی این مراحل 6 هفته به طول می انجامد. وکیل شما بررسی های لازم را به عمل می آورد که آیا جریمه و اخطاری شامل ملک می شود، آیا ساخت و ساز ملک قانونی بوده و آیا تمامی مالیات ها توسط فروشنده ی ملک پرداخت شده است یا خیر.

انواع سرمایه گذاری دارایی در یونان وجود دارد. خانه ی خریداری شده توسط شما در یونان یک نوع سرمایه گذاری است. به این ترتیب شما از پرداخت هزینه های اجاره ای معاف هستید و همچنین می توانید از افزایش سرمایه ی اولیه خود سود نیز کسب نمایید. در مقابل امکان نزول قیمت ملک نیز وجود خواهد داشت و در این مدت ممکن است که خانه در سایر کشورهایاروپایی با قیمت بسیار پایین تر خرید و فروش شود.  سرمایه گذاری دارایی می تواند دوره ی متوسط ویا طولانی مدت ، حداقل 5، 10 و 15 سال باشد.

قیمت خانه ها در یونان بسته به نوع و مکان آن ها بسیار متغیر است. آتن، پاتخت یونان گران ترین شهر یونان است و بسیاری از خارجی های ترجیح می دهند که مقصد آن ها برای خرید خانه،آتن نباشد.

آپارتمان های نوساز یکخوابه در جزایر از 70.000 یورو، دو خوابه از 100.000 یورو و سه خوابه از 120.000 یورو آغاز می شود. خانه های حومه ی شهر و یا ویلاهای دوخوابه از 105.000 یورو تا 200.000 یورو، سه خوابه از 150.000 یورو (با استخر از 200.000 یورو) و چهارخوابه ی ویلایی از حداقل 300.000 یورو آغاز می شود.

خانه های شهری به مراتب بسیار ارزان تر هستند. خانه های قدیمی تر شهری  از 50.000 یورو تا 200.000 یورو شروع می گردد.

خانه در یونان

 

هزینه ی انتقال 8%-10% خریدار
هزینه ی ثبت 0.475%+23% مالیات بر ارزش افزوده خریدار
هزینه ی دفتر اسناد رسمی 0.65% – 1% + 23% مالیات بر ارزش افزوده خریدار
هزینه ی قانونی 0.4% – 1% + 23% مالیات بر ارزش افزوده خریدار
هزینه ی املاکی

1% – 2.5%

1% – 2.5%

خریدار

فروشنده

کل هزینه های پرداخت شده توسط خریدار

5.88% – 8.54%

کل هزینه های پرداخت شده توسط فروشنده 1% – 2.5%


قیمت یا هزینه اجاره خانه در یونان

اجاره ی ماهانه

  • آپارتمان ( 1 خوابه) در مرکز شهر    249.09یورو
  • آپارتمان ( 1 خوابه) خارج از مرکز    227.12یورو
  • آپارتمان ( 3 خوابه) در مرکز شهر    416.41یورو
  • آپارتمان ( 3 خوابه) خارج از مرکز 392.49یورو

هزینه ی خرید آپارتمان

  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر     1،267.28 یورو
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز     1،182.29  یورو
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است