اسکله کلارک سنگاپور

اگر دوست دارید ،در سفرتان شبی زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید،برای تور اسکله کلارک در سنگاپور برنامه ریزی کنید.هزینه این تور با توجه به لذتی که میبرید مناسب است و برای همه براحتی در دسترس می باشد.اسکله کلارک یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور بشمار می رود .این اسکله در میان رودخانه ای طولانی با آبهای زلال قرار گرفته است که گردشگران معتقدند که یکی از تفریحات سنگاپور، قدم زدن در اسکله کلارک در سنگاپور است.

اسکله کلارک سنگاپور شامل مغازه های زنجیره ای قرن نوزدهم است که این مغازه ها در کنار هم و در شب همانند کارناوال زنده ای از رستوران ها ، بارها و رستوران های روباز است که نگاه هر بیننده ای را به خود خیره میکنند.

اسکله کلارک سنگاپور

در شب های زنده اینجا می توانید در رستوران های کنار اسکله غذاهای خوشمزه ای صرف کنید، انواع مختلفی از غذاهای شرقی، چینی، هندی و اروپایی در اینجا طبخ می شوند و صرف آنها حین گوش کردن به موسیقی‌های زنده‌ی اسکله بسیار لذت بخش تر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم در اینجا غذاهای دریایی و محلی را امتحان کنید چرا که غذاهای غربی را در هر جای دیگری می توانید سفارش دهید. برای مثال اینجا خرچنگ های فوق العاده خوشمزه ای طبخ می شود و اگر خیلی اهل خوردن خرچنگ نیستید ایرادی ندارد خوراک های متنوع ماهی پیش رویتان است. حتی اگر میل به شام ندارید می توانید یک خوراکی محلی را در اینجا امتحان کنید، میوه های خوشمزه استوایی می توانند گزینه خوشمزه ای باشند که در اینجا به راحتی می توانید پیدا کنید.

اسکله کلارک سنگاپور

استفاده از قایق ها برای قایق رانی از اسکله تا دهانه ی رودخانه یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این اسکله به شمار میرود.

اسکله کلارک سنگاپور

اسکله کلارک فرهنگی آمیخته از فرهنگ آسیایی و اروپایی است و دارای ساختمان های استعماری برازنده در کنار بازارهای خیابانی صد ساله و ساختمان های مدرن یکی دیگر از شگفتی های این اسکله به شمار میرود که همین موضوع باعث جذب گردشگران تور مالزی سنگاپور می شود.

علاوه بر غذاخوری های متنوع در اینجا مغازه های دیگری نیز وجود دارند که با سر زدن به آنها زیباترین پارچه ها به خصوص ابریشم، کالاهای عتیقه، صنایع دستی و …را خواهید دید که انتخاب خوبی برای خرید سوغاتی هستند. پیشنهاد می کنیم ساعتی را با قایق سواری روی رودخانه ی اینجا بگذرانید، شب های اینجا حتی در قایق ها نیز متقاوت و جذاب است.

اسکله کلارک سنگاپور

انعکاس نورهای اسکله به روی آب تصویر بسیار دلنشینی را رقم می زند، تا چشمتان می بیند و گوشتان می شنود سراسر حس شادی و زندگی در جریان است. بسیاری از اهالی سنگاپور و گردشگران خارجی در کنار رودخانه به تماشای انعکاس زیبای نورهای رنگی روی آب می نشینند، پس چه خوب است که شما هم چنین تجربه ای را داشته باشید، بودن در اینجا آن هم در آب و هوای استوایی سنگاپور می تواند بسیار دلچسب باشد.

اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید حتما از این اسکله ی دیدنی بازدید کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است