اطلاعات عمومی انگلستان

اطلاعات عمومی انگلستان
انگلستان (به انگلیسی: England) نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهندهٔ کشور بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اطلاعات عمومی انگلستان بیشتر آشنا بشیم
انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتختپادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگلستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد.

نقشه انگلیس

انگلیس مجموعه‌ای از فرهنگ‌های متفاوت است. در طول سال‌های گذشته افراد زیادی از ملیت‌های گوناگون به ویژه هندی، بنگلادشی و چینی به این کشور مهاجرت کرده‌اند. لندن، بیشتر شبیه به شهری چند ملیتی است تا شهری انگلیسی. با این حال با دور شدن از مراکز بزرگ جمعیتی، هنوز بافت سنتی انگلیسی در این کشور حفظ شده است.
امید به زندگی در این کشور برای زنان ۸۱ سال و برای مردان ۷۶ سال است و دین اصلی آن مسیحیت. ۷/۲درصد از مردم آن مسلمان هستند.
این کشور در سال 2017 از اتحادیه اروپا خارج شد .اما هنوز به پول واحد آن یعنی یورو نپیوسته است و همچنان از پوند استفاده می‌کند. مقیاس‌های وزن و طول آن سیستم غیرمتریک است.
تصویر عمومی از آب و هوای انگلستان بیشتر با باران و مه و رطوبت همراه است. در تمامی بخش های این کشور نه چندان پهناور، آب و هوای متنوعی وجود دارد، از زمستان های سرد گرفته تا تابستان های گرم و مرطوب. میزان بارندگی در این کشور بسیار بالا است. شهر لندن، پایتخت انگلستان، از نظر بارندگی سطح بالاتری از شهرهایی مانند پاریس و یا حتی نیویورک دارد.
با این حال در سال های اخیر انگلستان ماه های گرمی را در تابستان تجربه کرده است. در انگلستان، زمستان و پاییز مرطوب ترین ماه های سال است. در تابستان به ویژه در جنوب انگلستان، جایی که به لندن نیز بسیار نزدیک است، درجه حرارت هوا بین ۱۸ تا ۲۳ درجه سانتیگراد است. اما در ماه های خرداد تا شهریور، گاهی گرما به ۳۰ درجه نیز می رسد که گردشگران را با توجه به رطوبت هوا گاهی کلافه می کند. توجه داشته باشید که سرمای زیر صفر درجه معمولا در انگلستان به ندرت اتفاق می افتد.
آب و هوای بریتانیا به غیر قابل پیش بینی بودن شهرت دارد و بنابراین کسانی که قصد ورود به این منطقه را دارند، باید با آمادگی راهی آن جا شوند. ملایم ترین هوا معمولا در سواحل جنوبی است. نوامبر تا فوریه سرد است و بنابراین توصیه می شود از پلوور، کت های گرم، چکمه، بارانی و چتر استفاده کنید. مردم جنوبی شاهد برف چندانی نیستند، این در حالی است که در شمال و اسکاتلند در فصل زمستان معمولا برف سنگینی می بارد.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است