اطلاعات عمومی ایالت ایلینویز امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ایلینویز امریکا
ایلینوی یا ایلینویز (به انگلیسی: Illinois) از ایالت‌های غرب میانه آمریکا است. پایتخت آن اسپرینگ‌فیلد و شهر مهم آن شیکاگو است. این ایالت در تاریخ ۳ دسامبر ۱۸۱۸ تبدیل به یک ایالت رسمی شد. این ایالت یک صنعت بزرگ کشاورزی ذرت، سویا، گندم و فراورده های لبنی دارد. رئیس جمهور سابق، رونالد ریگان در ایلینویز به دنیا آمده، بنابراین یک ایالت شایسته برای آغاز و نیز آینده سیاسی می باشد. این ایالت خانه رئیس جمهور سابق آبراهام لینکلن است.
ایالت ایلینویز همچنین سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده، شیکاگو، را دارد. گردشگران می توانند از برج Willis Tower Skydeck دیدن کرده یا یک تکه از پیتزای شیکاگو بخورند. همچنین گردشگران تاریخ هنر می توانند از خانه فرانک لوید رایت و یا خانه معمار دیدن کنند. شیکاگو بزرگترین شهر از نظر جمعیت است. حدود ۱۲,۴۱۹,۲۹۳ نفر این مکان را خانه خود می دانند.

ایلینویز نشان ایالت

ایلینویز دارای آب و هوای گسترده ای می باشد. هوا در تابستان با رطوبت بالا در حد عرق کردن گرم خواهد شد و می تواند در طول ماه های زمستان سرمای استخوان سوزی داشته باشد. بخش شمالی ایلینویز به اندازه ۳۷ اینچ برف داشته است، در حالی که، بخش های دیگر از ایالت ایلینویز به سادگی پر گرد و غبار می شوند.
شیکاگو به عنوان ” شهر بادخیز” شناخته می شود در حالی که ممکن است بادهای شدید مانند بادهایی که در طول فصل طوفان در جنوب می وزند، نداشته باشد. برخی از بخش های ایالت ایلینویز در معرض طوفان هستند. گاهی هوا به اندازه ای سرد می شود که شما بخواهید یک نیم تنه پوست حیوانات داشته باشید تا دست و پای خود را گرم کنید. در طول تابستان آب و هوا می تواند کمی مرطوب شود، اما رطوبت همیشه خیلی طولانی نیست. آب و هوای همیشه در حال تغییر باعث می شود نگهداری گاو و خوک در سراسر ایالت میسر باشد. بنابراین در هنگام رانندگی باید به حیوانات مزرعه دقت کنید زیرا آنها واقعا یک چشم انداز خوبی برای مشاهده هستند و نمی توانید در هر جای دیگری در ایالات متحده این منظره را ببینید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است