اطلاعات عمومی ایالت ایندیانا امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ایندیانا امریکا
ایندیانا (به انگلیسی: Indiana) ایالتی است در آمریکا و یکی از ایالت‌های غرب میانه آمریکا به‌شمار می‌رود. پایتخت و شهر مهم آن ایندیاناپولیس است. شهر دوم آن فورت ویناست. ایندیانا پولیس پایتخت فعلی ایندیانا سومین پایتخت در تاریخ این ایالت است. ایالت ایندیانا به ۹۲ شهرستان تقسیم شده است.
ایالت ایندیانا بین دریاچه میشیگان (به سمت شمال)، ایالت کنتاکی در جنوب، اوهایو در شرق و ایلینوی در غرب قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مرکزی ایندیانا در ایالات متحده باعث شده اینجا “چهار راهی” در آمریکا باشد ( این شعار ایالت است).

نشان ملی ایندیانا

شهر ایندیاناپولیس، به عنوان مثال، دارای موزه هنر و تئاتر مدنی ایندیاناپولیس است که هر دو این مناطق اهمیت تاریخی خود را دارند و همچنین نقش برجسته ای در هنر معاصر و فرهنگ منطقه دارند. لازم به ذکر است که یکی از معروف ترین مستعمرات هنر در ایالات متحده در شهر نشویل این ایالت واقع شده است. گردشگرانی که گوشی برای موسیقی دارند این فرصت را خواهند داشت تا از شنیدن ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس که در سراسر کشور مشهور است لذت ببرند. تجربه گوش دادن به موسیقی محلی آمریکا هنگام فستیوال بلوگراس برای یادبود بیل مونرو را که در شهرهای Bean Bloosom ایندیانا برگزار می شود را خواهند داشت.
همچنین ایندیانا مرکزی برای همه ورزش های فرهنگ آمریکایی اطراف از جمله مسابقه اتومبیل رانی، میزبانی (در میان بسیاری دیگر از ورزش های موتوی در طول سال) سالانه سرعت ۵۰۰ ایندیاناپولیس ( در جاده سریع السیر ایندیاناپولیس موتور) در ماه مه خواهد بود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است