اطلاعات عمومی ایالت جورجیا امریکا

اطلاعات عمومی ایالت جورجیا امریکا
جورجیا (به انگلیسی: Georgia) یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا است. این ایالت یکی از سیزده ایالتی است که در جریان انقلاب آمریکا علیه سلطه بریتانیا قیام کردند. پایتخت و شهرهای مهم آن ساوانا، آتلانتا و آگوستا است. نام این ایالت از جرج دوم پادشاه بریتانیا و به افتخار او نامگذاری شده.
هزینه زندگی در جورجیا در مقایسه با دیگر ایالت های آمریکا بسیار مناسب است. در این ایالت خانواده محور، فعالیت های آخر هفته فوق العاده و سفرهای کوتاه زیادی برای برنامه ریزی وجود دارند. مرکز شهر ساوانا، که شامل منطقه تاریخی ویکتوریا ساوانا است، یکی از قابل توجه ترین مناطق ملی برجسته تاریخی در ایالات متحده است. منطقه تاریخی ساوانا دارای سابقه غنی و زیبایی های معماری الهام گرفته از جنوب بوده که هر سال میلیون ها بازدید کننده را جذب می کند!

نشان ایالتی جورجیا

در واقع، گردشگرانی که علاقه مند سفر به ایالت جورجیا هستند ممکن است بخواهند این نسخه از نیویورک تایمز را بررسی کنند که توصیه هایی برای سفر هیجان انگیز به ساوانا در اختیار آنها قرار می دهد. علاوه بر شب زنده داری هیجان انگیز ، شهر آتلانتا میزبان آکواریوم جورجیا بوده که در حال حاضر بزرگترین آکواریوم در جهان است و قطعاً سفر ارزشمندی برای بازدیدکنندگان در جورجیا خواهد بود! آتلانتا قطعاً یک شهر بزرگ در ایالات متحده است (با تمام مظاهر یک شهر بزرگ) و فرودگاه بین المللی آتلانتا یکی از شلوغ ترین و برترین فرودگاه های جهان باقی مانده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است