اطلاعات عمومی ایالت داکوتای شمالی امریکا

اطلاعات عمومی ایالت داکوتای شمالی امریکا
داکوتای شمالی (به انگلیسی: North Dakota)٬ سی‌ونهمین ایالت آمریکا است که در ۲ نوامبر ۱۸۸۶ به ایالات متحده پیوسته است.
این ایالت از شمال با استان ساسکاچوان کانادا مرز دارد و از شرق با ایالت مینه‌سوتا و از غرب با ایالت مونتانا و از جنوب با ایالت داکوتای جنوبی همسایه است.  پایتخت این ایالت شهر بیسمارک و بزرگترین شهر آن فارگو می‌باشد.
آیا شما برای سرگردان شدن در دشت های بزرگ کشف نشده آماده اید؟ با سفر به ایالت داکوتای شمالی به کشف زمین های سبز وسیع، تپه های کشف نشده و دشت های بی پایان بپردازید. با ماجراهای هیجان انگیزی که سفر در داکوتای شمالی به شما ارائه کرده است به جنبه وحشی خود تلنگری بزنید. یا در آرامش این سرزمین ناشناخته  فرو رفته و خودتان را کشف کنید. هر مسیری که دوست دارید انتخاب کنید.

نشان ایالت داکوتای شمالی امریکا

جذابیت واقعی ایالت داکوتای شمالی فراتر از آنچه است که چشم می تواند ببیند، این ایالت واقعاً یک الماس سخت است. این ایالت نسبتاً بزرگ بوده و جمعیت تنها حدود ۷۲۳,۳۹۳ نفر دارد. بنابراین مکان های زیادی برای سرگردان شدن وجود دارد. با کانادا از سمت شمال شمال، داکوتای جنوبی درجنوب، مینه سوتا در شرق و مونتانا در غرب هم مرز است. اهالی داکوتای شمالی به راحتی می توانند در داخل و خارج از ایالت سفر کنند. مرکز ایالت، بیسمارک، در جنوب این ایالت قرار دارد، هر چند اکثر مردم در نیمه شرقی در فارگو، مینوت و گرند فورکز زندگی می کنند. اکثر اهالی داکوتای شمالی از مناطق روستایی به مناطق شهری مهاجرت کرده اند، با این حال اقتصاد کشور هنوز هم در کشاورزی، ماشین آلات و استخراج معادن است.
اگر شما علاقه وافری به طبیعت و ماجراجویی دارید، به دنبال جای دیگری نباشید. داکوتای شمالی تمام هیجانات شما را برآورده خواهد ساخت. مردم محلی و گردشگران عاشق هوای ایالت داکوتای شمالی هستند که تازه، سرد یا گرم است. تابستان گرم و مرطوب باعث می شود درجه حرارت به بالای ۸۰ درجه فارنهایت برسد، در حالی که زمستان های داکوتای شمالی به زیر دمای انجماد می رسد و مقدار زیادی بارش برف دارد.  مردم محلی به طور منظم ماهیگیری و شکار می کنند، به خصوص در ماه های گرم، و ماهیگیری در یخ و برف سواری در طول ماه های زمستان، محبوب تر است. گردشگران از بسیاری از فعالیت های در فضای باز مانند سواری در واگن قطار ، دوچرخه سواری در کوهستان، و ماهیگیری در سطح جهانی لذت می برند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است