اطلاعات عمومی ایالت مونتانا امریکا

اطلاعات عمومی ایالت مونتانا امریکا
مونتانا (به انگلیسی: Montana) ایالتی است در ایالت‌های غرب آمریکا و چهل و یکمین ایالتی است که به آن کشور پیوست. پایتخت و شهرهای مهم آن هلنا و بیلینگز است.
مونتانا سرشار از منابع طبیعی و دارای کمترین چگالی ساکنین در میان ایالات متحده می‌باشد. این ایالت جمعیت قابل توجهی اسب موستانگ دارد.
تصور کنید که در محوطه سبز و بازی نشسته اید، که در آن هوا پوست شما را می نوازد. رنگ آبی آسمان بی عیب و نقص بوده و در آب منعکس شده است؛ و کوه با قله برفی در فاصله ای از شما قرار دارد. خوب، بیش از این خواب چنین بهشتی را نبینید ​​چون واقعاً این صحنه نفس گیر در مونتانا وجود دارد. فراوانی مناظر خیره کننده دریاچه ها و کوه ها، در کنار برنامه های علمی و فرهنگی فریبنده، باعث جذب گردشگران شده است.
هر چند که چهارمین ایالت بزرگ بوده و در طول سال نسبتاً سرد است، گفته می شود که مونتانا یک محل کوچک و دنج برای زندگی می باشد. کل ایالت ایالت مونتانا کمتر از یک میلیون نفر جمعیت دارد که باعث شده جوامع به هم فشرده باشند و صدها مایل زمین برای اکتشاف در اختیار دوستداران طبیعت قرار دارد. اینجا خانه ی ۱۰ جنگل ملی، بیش از ۲۰ پناهگاه حیات وحش ملی، ۷ تفریحگاه سرخپوستی و البته، تعداد زیادی از کوه ها می باشد.

نشان ملی ایالت مونتانا امریکا

نام این ایالت از کلمه اسپانیایی “مونتانا” مشتق شده است، که به معنی کوه بوده که کاملا مناسب این ایالت است، چرا که اینجا دارای حداقل ۱۰۰ رشته کوه متفاوت  می باشد. زمین های وسیع مونتانا متفاوت و پویا هستند: این ایالت جغرافیای متنوعی از دشت ها و زمین های پست گرفته تا دره ها و کوه ها را داراست. تقسیم قاره ای مونتانا  را به دو بخش جدا می کند، و در نتیجه باعث ایجاد شرایط آب و هوایی متفاوت شده است. به این معنی که بسته به جایی که شما در مونتانا زندگی می کنید  آب و هوا می تواند بسیار متفاوت باشد. برف می تواند در هر زمانی از سال ببارد، حتی در ماه های جولای و اوت که نادر است.
پارک ملی Glacier دارای نمایش های دیدنی و جذابی از یخچال های بزرگ طبیعی، دره ها، آبشارها، کوه ها، حیات وحش و زمین های گل می باشد. این پارک به خودی خود حاوی بیش از ۷۰۰ مایل مسیر پیاده روی برای پیاده روی و بسیاری از دریاچه های بزرگ برای ماهی های پرنده و کروز است.دانشجویان بین المللی در مونتانا نیز ممکن است خرس های خاکستری در این پارک های ملی ببینند چرا که این ایالت به جز آلاسکا دارای بزرگترین جمعیت خرس خاکستری در ایالات متحده آمریکا است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است