اطلاعات عمومی ایالت میرلند امریکا

اطلاعات عمومی ایالت میرلند امریکا
مریلند (به انگلیسی: Maryland) ایالتی است در شمال شرقی ایالات متحده آمریکا و یکی از ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکا. پایتخت آن آناپولیس و شهر مهم آنبالتیمور است. بخش عمده‌ای از جمعیت این ایالت در کلان‌شهر بالتیمور-واشینگتن متمرکز شده‌اند. مریلند از سیزده ایالت اولیه مستعمره آمریکا در زمان حکمرانی انگلستان می‌باشد. پایتخت آن، آناپولیس، امروزه محل یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های افسری ایالات متحده آمریکابه نام آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است. کمپ دیوید نیز در این ایالت قرار دارد. شهر واشینگتن دی سی پایتخت ایالات متحده آمریکا در زمین اهدایی از ایالت مریلند بنا گردیده‌است.
بالتیمور، بزرگترین شهر مریلند، فقط محل دانشگاه جان هاپکینز نیست. ۱۵ کالج و دانشگاه عمومی، مستقل و اجتماعی در محیط شهری آن وجود دارند.

اطلاعات عمومی ایالت میرلند امریکا

بندر Inner یکی از بنادر مهم آمریکا از دهه ۱۷۰۰ بوده و یک مکان شگفت انگیز برای اکتشاف، مغازه، غذا خوردن، و حزب را به گردشگران ارائه می کند. گردشگران قطعا تمایل دارند از آکواریوم ملی در این بندر بازدید کنند. بیش از ۱۶،۰۰۰ موجودات زیر دریا و مخلوقات خاکی در آنجا وجود دارند. برنامه زنده ی دلفین با مربیان به صورت روزانه اجرا می شود.
جنوب شرقی این بندر فورت مک هنری می باشد، تنها منطقه از سیستم پارک های ملی که یک بنای ملی و تاریخی است. در طول نبرد بالتیمور، از فورت مک هنری در برابر انگلیس محافظت می شد و به فرانسیس اسکات کی الهام بخشید تا کتابش که در اصل دفاع از قلعه مک هنری نام داشت را بنویسد. آناپولیس، مرکز ایالت، نیز شهر زیبایی برای اکتشاف گردشگران بین المللی بوده که بیش از چهار میلیون بازدید کننده در سال را جذب می کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است