اطلاعات عمومی ایالت مین امریکا

اطلاعات عمومی ایالت مین امریکا
مِین (به انگلیسی: Maine) واقع در شمال شرقی آمریکا ایالتی است در ناحیه نیوانگلند که از جنوب و شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با نیوهمپشایر و از شمال غربی و شمال شرقی به ترتیب با استان‌های کانادایی کبک و نیوبرانزویک همسایه است. مین در شمالی ترین و شرقی ترین قسمت نیوانگلند واقع است. مین بیشتر به خاطر مناظر طبیعی از جمله ناهمواری‌ها، سواحل عمدتاً صخره‌ای، جنگل‌های انبوه و آبراه‌های زیبایش و به‌علاوه غذاهای دریایی به ویژه خرچنگ و حلزون شناخته می‌شود.
در گوشه شمال شرقی ایالات متحده مین قرار دارد. ایالت مین بخشی از نیوانگلند بوده و شرقی ترین ایالت است که ساحل اقیانوس اطلس در یک طرف آن، نیوهمشایر در سوی دیگر و کانادا در شمال آن قرار دارد.

نشان ایالت مین امریکا

مین به هشت منطقه گردشگری تقسیم بندی شده است، از جمله Aroostook Country، Downeast و Acadia، Great Portland و  خلیج Casco،Kennebec و دره رودخانه Moose ،دریاچه و کوه مین، ساحل میانه، ارتفاعات مین و سواحل مین. این مناطق با هم دارای ۶۰۰۰ دریاچه، ۳۲۰۰۰ مایل رودخانه، ۵۰۰۰ مایل ساحل و ۱۷ میلیون هکتار جنگل هستند.
Aroostook بزرگترین شهرستان ایالت بوده و برای مردم محلی به سادگی به عنوان شهرستان شناخته می شود. ۲۰۰۰ دریاچه و رودخانه در این منطقه جریان دارند از جمله رودخانه سینت جان و دریاچه اکو.جزیره  Presque بزرگترین شهر در این شهرستان بوده که نقطه شروع بزرگترین مدل جهانی از منظومه شمسی است. مرکز این سیستم های خورشیدی در دانشگاه مین جزیره Presque می باشد.
Downeast و Acadia به طور تصادفی نامگذاری نشده اند. Downeast به طور سنتی جهت قایقرانی کشتی ها از نیویورک و بوستون، در مسیر باد به شرق است. در منطقه Downeast، شما می توانید طعم ماهی تازه و خرچنگ را بچشید. Acadia از کلمه یونانی برای بهشت زمینی حاصل شده است که نامی برای پارک ملی است که در این منطقه قرار دارد.  پارک ملی آکادیا اولین پارک ملی در شرق می سی سی پی بوده و متشکل از ۴۰۰۰۰ هکتار و ۱۷ رشته کوه می باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است