اطلاعات عمومی ایالت ورمونت امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ورمونت امریکا
ورمانت یا ورمانت (به انگلیسی: Vermont)  از ایالت‌های آمریکا واقع در منطقه نیوانگلند در شمال‌شرق آمریکا است. این ایالت از جنوب با ایالات ماساچوست، از شرق با نیوهمپشایر، از غرب با ایالت نیویورک، و از شمال با استان کبک کانادا هم‌مرز است. دریاچه چمپلین نیمی از مرز غربی ورمانت با ایالات نیویورک را دربر می‌گیرد وکوه‌های گرین در امتداد شمال-جنوب ایالت ادامه دارد.
شهرهای تاریخی و شهرستانهای “ایالت کوه سبز” تکمیل خواهد شد. این ایالت بین ماساچوست، نیوهمشایر ، نیویورک و کانادا قرار گرفته و جنگل اطرافش را فرا گرفته است. (بیش از ۷۰ ٪ از ایالت) و دارای اکوسیستم کوهستان، دره و دریاچه است که یک محیط زیبایی را ایجاد می کند. گردشگران می توانند به اکتشاف بپردازند! برخی از فعالیت های مورد علاقه در این منطقه پیاده روی، قایقرانی، دوچرخه سواری، کمپینگ، قایقرانی، اسکی و اسنوبورد، ماهیگیری، اسب سواری، هاکی روی یخ و اسکیت، و نیز برف سواری است.

نشان ایالت ورمونت امریکا

ایالت ورمونت در تاریخ استعماری آمریکا، فرانسه، و بومیان آمریکایی غرق است و انجمن شهری سنتی آمریکایی دارد که هنوز هم حاکم امور محلی آنجا است. شهروندان ورمونت در طول تاریخ نشان داده اند که آگاهی سیاسی خوبی دارند و فعال اجتماعی نیز هستند. اولین ایالتی بود که برده گری را غیر قانونی دانست. همچنین، این ایالت به طور مداوم در میان “باهوش ترین ایالت ها در آمریکا” رتبه بندی می شود.
ایالت ورمونت همچنین دارای رتبه دوم نرخ پایین جرم و جنایت در این کشور و دومین کوچکترین جامعه است. شاید این عوامل باعث هزینه های بالای زندگی و نرخ شهریه های شیب دار در ایالت می شود. متوسط ​​درآمد ایالت بیش از ۵۲۰۰۰ دلار است که بین ۲۰ ایالت برتر در کشور رتبه بندی می شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است