اطلاعات عمومی ایالت ویرجینیا غربی امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ویرجینیا غربی امریکا
ویرجینیای غربی (به انگلیسی: West Virginia) ایالتی است در شرق آمریکا و یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا به‌شمار می‌رود. پایتخت و شهر مهم آن چارلستون است.این ایالت از لحاظ تاریخی خیلی غنی است. نخستین کاشفان، جنگ های داخلی، زندگی استعماری، ورود به سیستم، استخراج  معادن ذغال سنگ و خطوط راه آهن، همه در شکل دادن به فرهنگ این ایالت کوهستانی کمک کردند و آن را به یک مکان سرشار از موسیقی، غذا، هنر و زندگی تبدیل کردند. چیزهای زیادی انتظار افرادی که قصد تحصیل در ویرجینیای غربی را دارند می کشد. در سال ۲۰۱۰، این ایالت از نظر کسب و کار به عنوان بهترین ۱۰ شهر کوچک در ایالات متحده آمریکا رتبه بندی شد که نشان دهنده رفاه این شهرستان است.

نشان ایالت ویرجینیای غربی

در سطح جهانی، ایالت ویرجینیای غربی اقتصادی دارد که در پیش بینی سال ۲۰۰۹ بانک جهانی اسماً رتبه ۶۲ را در اقتصادهای بزرگ  کسب کرد. با GDP که ۶۳,۳۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ بود (با توجه به گزارش ماه نوامبر ۲۰۱۰، از اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی)، رشد تولید ناخالص داخلی واقعی با افزایش ۷ درصدی رتبه ۷ ام بهترین ها را در کشور داشت، همچنین اینجا یکی از ده ایالتی بود که از نظر اقتصادی در آن سال رشد کرده بود. ایالت ویرجینیای غربی نرخ بیکاری ۹٫۳ ٪ در ژانویه ۲۰۱۰ داشت، که ماه اکتبر ۲۰۱۰ به ۸٫۵ ٪ کاهش یافت. این ایالت افزایش درآمد سرانه ۱٫۸ ٪ را در سال ۲۰۰۹ دید، در حالی که ۲٫۶ ٪ در سراسر کشور کاهش یافته بود. این افزایش در درآمد سرانه تا حد زیادی به صادرات، که ۳ میلیارد دلار بود، نسبت داده شده است.
چندین پارک ملی، پارک ایالتی و جنگل که کمپینگ دارند وجود دارد. جنگلبانان مستقر در پارک با کمال میل به بازدید کنندگان کمک می کنند. فعالیت های ممکن عبارتند از مطالعه طبیعت، اسکی، ماهیگیری، دوچرخه سواری، شکار، پیاده روی و شنا. تعداد زیادی از گردشگران و دانش آموزان در هر سال برای قایق سواری در آب سفید آنجا به این ایالت می آیند. ایالت ویرجینیای غربی محل جشنواره ها و نمایشگاه های بی شماری است. یک ملودی در هر گوشه به گوش می رسد، کارخانه شراب سازی در هر خم و موزه در هر گوشه به چشم می خورد، که باعث بهبود ایالت کوهستان شده اند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است