اطلاعات عمومی ایالت ویسکانسین امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ویسکانسین امریکا
ویسکانسین (به انگلیسی: Wisconsin) ایالتی است در آمریکا و یکی از ایالت‌های غرب میانه آمریکا به‌شمار می‌رود. مرکز آن مدیسون و بزرگترین شهر آن میلواکی است.
ایالت ویسکانسین خانه تقریبا ۵٫۷ میلیون نفر (۲۰ امین ایالت بزرگ در آمریکا) بوده که در بیش از ۲۳ منطقه بزرگ پراکنده شده اند. تراکم متوسط جمعیت ​​در سطح ایالت حدود ۳۹ نفر در هر کیلومتر مربع (رتبه ۲۵ در سراسر کشور) است، اما مراکز شهری بزرگ ویسکانسین مانند میلواکی (بزرگترین شهرستان در ایالت و ۲۸ شهر بزرگ در کشور) و مدیسون (و مناطق آماری شهری اش) روی هم بیش از ۲٫۳ میلیون نفر جمعیت دارند. در واقع، ویسکانسین هم مناطق شهری شلوغ و فرهنگی دارد و هم مناطق روستایی آرامش بخش و زیبا.

نشان ایالت ویسکانسین امریکا

طبقه بندی آب و هوایی مرطوب قاره ای است، که مانند آب و هوای پکن، ساپورو، مونترال، مسکو، و شهر ولادی وستک است. هوا سرد (آب و هوای تک رقمی) و پوشیده از برف در فصل زمستان است، در حالی که کمی گرم در تابستان (۶۰ تا ۸۰ درجه فارنهایت) می باشد. در طول ماه های زمستان، برخی از فعالیت های مورد علاقه در منطقه شامل برف سواری، اسکی، اسنوبورد، ماهیگیری یخ، پیاده روی، و شکار است. ایالت وینسکانسین بیش از هر ایالت دیگری در این کشور خانه ی بسیاری از جاذبه های فرهنگی از جمله موزه ها و مکان های تاریخی و همچنین جشنواره های موسیقی است (از جمله Summerfest، بزرگترین جشنواره موسیقی سالانه در جهان).

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است