اطلاعات عمومی ایالت پنسیلوانیا امریکا

اطلاعات عمومی ایالت پنسیلوانیا امریکا
پنسیلوانیا (به انگلیسی: Pennsylvania) ایالتی است در شرق آمریکا و یکی از ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکا. پایتخت آن هریسبورگ و شهرهای مهم آن پیتسبورگ وفیلادلفیا است. این ایالت در منطقه شمال شرقی ایالات متحده آمریکا واقع شده است و چهار فصل و آب و هوای قاره ای مرطوب دارد که در اکثر مناطق ایالت برقرار است (اما با طیف وسیعی از آب و هوای سرد به ویژه در مناطق کوهستانی آن). عمده شهر های مرکزی (و پرجمعیت) پنسیلوانیا شامل فیلادلفیا، پیتسبورگ، وهم آور، آلن تاون و پایتخت آن هریسنبورگ می باشند.

نشان ایالت پنسیلوانیا امریکا

زمانی که نوبت به نقش تاریخی در تاریخ آمریکا و فرهنگ می رسد، پنسیلوانیا به تنهایی در گروه خودش قرار می گیرد. پرجمعیت ترین منطقه ایالت پنسیلوانیا از لحاظ فرهنگی شهر پر رونق فیلادلفیا است، که در آن رهبران سیاسی آمریکا از مناطق مختلف استعماری خود جمع شدند تا اعلامیه استقلال ننگین، سند نشان تمایل آمریکا برای تبدیل شدن به یک کشور مستقل از بریتانیا، را ایجاد کنند که در نهایت منجر به انقلاب ننگین آمریکا شد.
گردشگران بین المللی در پنسیلوانیا اغلب تعادلی بین  فضای شلوغ و پر جنب و جوش زندگی اصلی شهری ایالات متحده و مناطق آرام تر و مسالمت آمیز در درون ایالت برقرار می کنند، از جمله ۴۸ هکتار از مناظر زیبا و آرام واقع در پارک ایالتی Cherry Springs (توسط gazers و msnbc.com به عنوان یکی از بهترین مکان ها درجهان برای مشاهده ستاره ها و کهکشان ها در آسمان شب انتخاب شده است). گردشگران همچنین باید زمانی را صرف تجربه کردن زیبایی طبیعی مناظر آن کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است