اطلاعات عمومی ایالت کارولینای شمالی امریکا

اطلاعات عمومی ایالت کارولینای شمالی امریکا
کارولینای شمالی (به انگلیسی: North Carolina) یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا است. این ایالت یکی از سیزده ایالتی است که در جریان انقلاب آمریکا علیه سلطه بریتانیا قیام کردند. مرکز آن رالی و شهرهای مهم آن شارلوت و اشویل است.
ایالت کارولینای شمالی یکی از معدود ایالت هایی است که مناظری از سواحل نفس گیر اقیانوس اطلس و همچنین کوه های با شکوه آپالاچیان را دارد. جنگل ملی پیسگاه و پارک ملی کوههای اسموکی در این ایالت قرار دارند.

نشان ایالت کارولینای شمالی امریکا

اقتصاد کارولینای شمالی به طور سنتی به کشاورزی و ساخت منسوجات، مواد شیمیایی و کاغذ وابسته است. این صنایع با دوره های آموزشی که روی علوم زیست محیطی و کشاورزی تمرکز دارند مرتبط اند. در سال ۲۰۱۲، این ایالت تولید ناخالص داخلی برابر با ۴۹۶,۰۹۲ میلیارد دلار داشت، که قابل مقایسه با تولید ناخالص داخلی کشور نروژ (۵۰۰,۰۳۰ میلیارد دلار) بود.
در کارولینای شمالی گردشگران می توانند از پارک های طبیعی، سواحل و همچنین، برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز لذت ببرند. “پارک ملی کوه های اسموکی بزرگ” مسیرهای پیاده روی  برای پیاده روی و دوچرخه سواری و سایت هایی برای کمپینگ دارد. Outer Banks هزاران بازدید کننده را هر تابستان به ساحل کارولینای شمالی می کشاند. در اشویل Ashville، شما می توانید به اکتشاف منطقه River Arts بپردازید یا از Baltimore Estate معروف دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است