اقامت در گرجستان

اقامت در گرجستان
امروزه به دلایل متفاوتی افراد کشور گرجستان را برای مهاجرت انتخاب می کنند، که امنیت، هزینه پایین زندگی، نزدیکی به ایران و  آینده کشور گرجستان از عمده ترین این دلایل به حساب می آید. مهاجرت به گرجستان  به دو صورت ممکن است، یکی با دریافت اقامت و دیگری شهروندی است. اقامت به شما اجازه می دهد چندین سال در کشور گرجستان زندگی کنید و از مزایای شهروندی استفاده کنید ولی حق رای و پاسپورت گرجی ندارید در ادامه با سایت 01iran  همراه باشید

اقامت در گرجستان

برای گرفتن اقامت 6 روش وجود دارد که موارد زیر به آن پرداخته ایم.
۱- ثبت شرکت در گرجستان :
این روش یکی از معمول ترین روش های اخذ اقامت گرجستان است که فرد با ثبت شرکت در گرجستان صاحب اقامت می گردید .
توصیه سایت 01iran : در سال 2017 دولت گرجستان سخت گیری خاصی برای کنترل شرکتهای کاغذی یا شرکتهایی که ثبت شدن و افرادی با این امتیاز حق اقامت دریافت نموده اند .اما شرکتها فعال نیستند  را آغاز نموده . لذا توصیه می گردد جهت ثبت شرکت از وکلا رسمی و شرکتهای معتبر مشاوره بگیرید . تا از مشکلات بعدی در این کشور جلوگیری گردد.
ازدواج با شهروندان گرجی :

اگر شما با شهروندان گرجستان(اعم از زن و مرد) ازدواج کنید می توانید که کارت اقامت گرجستان را دریافت کنید.

۳-اقامت کاری و تحصیلی  :
اگر شما برای شرکتی ثبت شده در گرجستان (ملیت مهم نیست) کار می کنید میتوانید نامه ای به وزارت مهاجرت ببرید و اخذ اقامت کنید.
اگر شما با یکی از دانشگاه های گرجستان اعم از عمومی یا خصوصی به توافق برسید که قبول کنند در آنجا تحصیل کنید میتوانید از دانشگاه نامه ای به وزارت مهاجرت ببرید و اخذ اقامت کنید.

۴-خرید خانه در گرجستان :

طبق قانون جدید اگر شما در گرجستان خانه ای که قیمت آن بیشتر از 36 هزار دلار باشد را داشته باشید میتوانید درخواست اقامت بدهید.

۵- سرمایه گذاری :

اگر شما در گرجستان سرمایه گذاری به مبلغ ۳۰۰ هزار لاری  انجام دهید پس از انجام کارها شما می توانید اقامت گرجستان و پس از مدتی شهروندی را دریافت نمایید.

۶- گرجی های ایران :

پس از احراز صلاحیت ها و مشخص شدن گرجی بودن فرد و تائید وی اقامت گرجستان به صورت رایگان و سریعا به گرجیان ایران اعطا می شود و پس از مدتی می توانند شهروندی گرجستان را دریافت کنند.
(در کلیه ی موارد فوق به جز مورد ۶ ؛ باید ۲ الی ۴ سال اقامت را تمدید کنین تا شهروندی و پاسپورت گرجی به شما اعطا شود)

شرایط دریافت پاسپورت گرجستان

آشنا بودن به زبان گرجی برای دریافت پاسپورت
برای دریافت پاسپورت کشور گرجستان شما باید زبان کشور گرجستان را به صورت خواندن و نوشتن به صورت کامل بلد بوده و بتوانید با افسر گذرنامه مصاحبه داشته باشید

حضور 3 سال مستمر در خاک گرجستان برای دریافت پاسپورت
یکی دیگر از شرایط کشور گرجستان حضور سه ساله فرد متقاضی برای دریافت پاسپورت در این کشور است؛ یعنی شما باید سه سال حضور دائم در این کشور داشته تا بتوانید حضور دائم را داشته باشید.

آشنا بودن به تاریخ کشور گرجستان برای دریافت پاسپورت
شما برای دریافت پاسپورت کشور گرجستان نیاز به یادگیری در حد نیاز به تاریخ گرجستان دارید و باید بتوانید اطلاعات مختصر و مفیدی در این رابطه داشته باشید که این امر با زندگی در گرجستان برای شما راحت می‌شود و می‌توانید به راحتی ان را فرا بگیرید.

تایید شما توسط دو نفر گرجی برای دریافت پاسپورت
برای دریافت پاسپورت نیاز است دو نفر کارمند در کشور گرجستان شما را تایید کنند

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است