اقامت سائوتومه و پرینسیپ

اقامت سائوتومه و پرینسیپ

در حال حاضر کشور سائوتومه و پرینسیپ در ایران سفارت ندارد و این کشور تنها در کشورهایی که در زیر آمده است دارای سفارت می باشد .

 

سائوتومه و پرینسیپ در کشور های زیر دارای سفارت است :

  1. آنگولا
  2. بلژیک
  3. گینه استوایی
  4. گابن
  5. پرتغال
  6. تایوان

سائوتومه و ترانسیپ3

مدارک مورد نیاز جهت ویزا سائوتومه و پرینسیپ :

  1. پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  2. عکس رنگی 6 در 4 با زمینه سفید
  3. دعوتنامه از سائوتومه و پرینسیپ . ( در صورت داشتن دعوتنامه امکان دریافت ویزا و اقامت سائوتومه و پرینسیپ خیلی بیشتر میشود )
  4. فرم ( برگه زرد ) واکسیناسیون
  5. رزرو بلیط هواپیما
  6. فرم ویزا سائوتومه و پرینسیپ
  7. نامه تمکن مالی و گردش 3 ماه آخر سپرده بانکی
  8. اطلاعات شخصی
  9. کارت ملی و شناسنامه

در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به سائوتومه و پرینسیپ وجود ندارد و بهترین مسیر های پروازی به سائوتومه و پرینسیپ از ایران به وسیله هواپیمایی ترکیش ( دو توقف در استانبول و غنا ( آکرا  ) ) انجام می شود .

بهترین زمان برای سفر به سائوتومه و پرینسیپ

آب و هوای سائوتومه استوایی است. ماه های فصل زمستان در سائوتومه بسیار بارانی تر از ماه های فصل تابستان می باشد. در سائوتومه میانگین سالانه دما 25.4 سانتی گراد بوده و میانگین میزان بارش سالانه 1285 میلی متر است. محبوب ترین زمان در یکی از دو فصل خشک و بین ماه های ژوئن و سپتامبر و یا در حدود ژانویه یا فوریه است. دمای هوا در این جزایر در طول سال حدود 27 درجه سانتیگراد بوده و به طور خاص بازدیدکنندگان ماه اوت که فرصت خوبی برای جشن گرفتن روزهای عید پاک و رویدادهای فرهنگی است را برای مسافرت انتخاب می کنند.

ژانویه، فوریه و مارس داغترین ماه سال بوده که بادهای خشک و گرد و خاکی که از سارا به خلیج گینه گسترش می یابند، مردم را کلافه می سازند و گردش و تفریح در این زمان مشکل به نظر می رسد. در فصل بارانی بین ماه های اکتبر و مه، پیاده روی در این منطقه از جهان پیچیده بوده و هوا با رطوبت سنگین است. در نتیجه بهترین زمان برای بازدید از این شهر دیدنی از ماه ژوئن تا سپتامبر بوده تا در این زمان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای در شهر به گشت و تفریح بپردازید

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است