اقامت کشور اتریش

اقامت کشور اتریش
روش های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به مهاجرت تحصیلی, مهاجرت کاری, مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و … اشاره کرد. موسسه حقوقی توسعه گران مهر تهران و شیراز با برخورداری از کادری مجرب و وکلای زبده حقوق بین الملل به تمام سوالات شما در زمینه مهاجرت به اتریش و شرایط ورود به این کشور و زندگی در آن پاسخ می دهد. با ما تماس بگیرید تا با مشاوره ای تخصصی شما را به اهدافتان نزدیک تر کنیم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اقامت کشور اتریش آشنا  بشیم .
مهاجرت به اتریش از طریق کار
از آنجایی که کشور اتریش از اعضای اتحادیه اروپا و عضو پیمان شنگن می باشد بسیاری از افراد تمایل به اخذ ویزای کار در اتریش را دارند. این کشور علاوه بر دستیابی به در آمدی بالا , به اقامت اتریش و در نهایت تابعیت این کشور نیز دست پیدا کنند. اگر شما مشغول به تحصیل در اروپا هستید و یا قبلا در اروپا تحصیل کرده اید شانس بسیار بالایی برای دریافت ویزای کار در اتریش دارید.
با این حال اگر از این امتیازات نیز برخوردار نیستید کارشناسان ما میتوانند شما را برای اخذ ویزای کار در اتریش جهت مهاجرت به اتریش یاری نمایند کافی است با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ای تخصصی در این زمینه برخوردار شوید. موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز با کادری زبده و تجربه ای فراوان در این زمینه شما را همراهی می نماید. در حالت کلی شرایط این ویزا مثل ویزای کار در آلمان است.
به طور خلاصه می توان گفت فرد برای اخذ ویزای کار در اتریش به کسب حداقل 70 امتیاز نیاز دارد که میتواند این امتیاز را از معیارهایی چون سن, مدرک تحصیلی,سابقه کاری, حقوق بالا, کارهای تحقیقاتی و مدرک زبان کسب نماید.
اگر شما دارای سن زیر 40 سال و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی هستید همچنین اگر سابقه کار مناسبی در رشته تحصیلی خود دارید با ما تماس بگیرید. با کسب 70 امتیاز شما می توانید ویزای 6 ماهه از سفارت اتریش دریافت کنید که به شما این امکان را می دهد که در کشور اتریش به جستجوی کار بپردازید. پس از یافتن کار و بستن قرارداد کاری و طی کردن مراحل اداری کارت اقامت یک ساله ای برای شما صادر می شود که بوسیله آن می توانید همراه خانواده تان در کشور اتریش اقامت داشته باشید. معمولا بعد از آنکه 4 تا 5 سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنید میتوانید تقاضای اقامت دائم نمایید.
مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری
یکی از روش های مهاجرت سرمایه گذاری در اتریش است. یکی از این روش های سرمایه گذاری ثبت شرکت در اتریش است که از خارج از این کشور امکان آن وجود ندارد و اگر شما به واسطه تحصیل یا کار در این کشور باشید این امکان را دارید که ثبت شرکت را انجام دهید. با توجه به نرخ مناسب مالیات در این کشور گزینه مناسبی برای مدیران و صاحبان مشاغل است. روش دیگر سرمایه گذاری سنگین است که مبلغ مورد نیاز شما 3 میلیون یورو می باشد و شما با سرمایه گذاری این مبلغ در کشور اتریش میتوانید در یک بازده زمانی بسیار کوتاه به پاسپورت یا تابعیت اتریش برای خود و خانواده تان دست پیدا کنید.
این مبلغ باید به صورت نقد باشد و منبع ایجاد آن نیز مشخص باشد. یعنی شما باید بتوانید ثابت نمایید که از کدام روش قانونی این میزان پول را بدست آورده اید. با آغاز روند کار بررسی شرایط شما, پول در حساب خودتان مسدود خواهد شد و اگر پس از بررسی های لازم با در خواست شما موافقت گردید این مبلغ وارد چرخه پروژه های دولتی اتریش می گردد و شما و خانواده تان پاسپورت اتریش را دریافت می نمایید و در غیر این صورت این مبلغ به شما مسترد خواهد شد.

ویزای اتریش

کارت اقامت قرمز – سفید – قرمز اتریش
قوانین مربوط به این شیوه اقامتی از سال 2011 تصویب گردیده است. مخاطب این قانون شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا هستند. یکی از موارد اعطای آن افرادی است که در کشور اتریش تحصیلات خود را به پایان رسانده اند. با این کارت اقامت فرد امکان دسترسی نامحدود به بازار کار را پیدا می کند. این کارت بر اساس سنوات تحصیلی فرد و شغلی که متقاضی بعد از تحصیلات خود به آن مشغول می شود به فرد اعطا می گردد. حال اگر شما با داشتن این کارت حداقل 10 ماه از 12 ماه را مشغول به کار باشید این امکان را دارید که برای کارت تکمیلی قرمز سفید قرمز اقدام کنید و از مزیت های بیشتری در کشور اتریش برخوردار شوید.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل
مهاجرت تحصیلی همواره از بهترین, کم هزینه ترین و کم ریسک ترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. از آنجایی که فرد برای تحصیل در اکثر کشورهای جهان باید مبالغی را به عنوان شهریه دانشگاه و … بپردازد اگر شما کشوری را انتخاب نمایید که دارای تحصیلی تقریبا رایگان باشد گزینه ای استثنایی را برای مهاجرت یافته اید. دانشگاه های اتریش با دریافت شهریه ای در حدود 350 تا 750 یورو در هر ترم تحصیلی از ارزانترین و در عین حال معتبرترین دانشگاه های اروپا و جهان محسوب می شوند. لذا تحصیل در اتریش به گزینه ای بسیار معقول برای شما تبدیل میشود.
تحصیل در اتریش برای متقاضیان تحصیل نیازی به داشتن مدرکی دال بر دانش زبان آلمانی ندارد و این امکان برای افراد وجود دارد که در بدو ورود خود ابتدا به آموزش زبان بپردازند و پس از آنکه دانش زبان فرد به حد مورد نیاز رسید وارد دانشگاه می شود. این امر یکی از مزیت های اتریش نسبت به آلمان است. زیرا هنگامی که شما در حال اخذ مدرک زبان برای کشور مورد نظر هستید امکان تغییر قوانین وجود دارد. ولی اگر ابتدا پذیرش دانشگاه را اخذ نمایید و سپس دوره زبان را زیر نظر همان دانشگاه بگذرانید تغییر قوانین در وضعیت شما تغییری ایجاد نمیکند. این امر یکی از بزرگترین نگرانی های افراد را مرتفع خواهد نمود.
از طرف دیگر اگر شما به هر دلیلی شرایط تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش را نداشته باشید باز هم ما گزینه ای برای شما داریم. شما میتوانید دانشگاه های خصوصی را برای تحصیل در اتریش انتخاب نمایید و به زبان انگلیسی در این دانشگاه ها به تحصیل بپردازید. تحصیل یکی از بهترین روش های مهاجرت به اتریش می باشد.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است