اقامت کشور برزیل

اقامت کشور برزیل
برزیل شرقی ترین کشور آمریکای جنوبی و در عین حال بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد. پایتخت کشور برزیل شهر زیبای برازیلیا است و سائوپائولو و ریودوژانیرو از جمله شهرهای بزرگ و مهم این کشور هستندجمعیت این کشور بالغ بر 203 میلیون نفر است. زبان رسمی کشور برزیل زبان پرتغالی است و واحد پول این کشور رئال برزیل است. دین رسمی مردم کشور برزیل مسیحی کاتولیک است.
این کشور پوشیده از جنگل های استوایی و زمین های کشاورزی وسیع است. 20 درصد از کل آبهای شیرین جهان در کشور برزیل وجود دارد و این موجب می شود در میان بحران آب جهانی برزیل کشوری تعیین کننده باشد. حکومت این کشور به صورت به صورت فدارالی ارائه می شود و ایالات مختلف که به صورت تقریبا مستقل و توسط فرمانداران ارائه می شوند. یک کشور با توجه به تعامل خوب با کشورهای مختلف ارزش پاسپورت خوبی دارد.

مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل یا مهاجرت تحصیلی
تحصیل و اعزام دانشجو به برزیل مزایای بسیاری برای فرد دارد ازجمله این که بدین وسیله می توان علاوه بر تحصیل در دانشگاه هایی با رنک جهانی بالا, شرایط اقامت و اخذ پاسپورت کشور برزیل را فراهم نمود. کشور برزیل دارای دانشگاه هایی شناخته شده در جهان و آمریکای لاتین هستند. مثلا دانشگاه سائوپائولو در ایالت سائوپائولو مشهورترین دانشگاه آمریکای لاتین و دارای رنکینگ یا رتبه بندی 143 در جهان و دانشگاه The University of Campinas دارای رنک 195 جهانی می باشد.

برزیل پاسپورت

اخذ اقامت از طریق ازدواج در برزیل
اگر شما با یک شخص تبعه کشور برزیل ازدواج نمایید به این واسطه می توانید اقامت دائم کشور برزیل را کسب نمایید. از این نظر نیز برزیل مانند بقیه کشور های جهان این اصل را پذیرفته است که اگر شخص خارجی با یکی از اتباع کشورش اعم از زن یا مرد ازدواج نماید به واسطه این ازدواج می تواند اقامت و تابعیت کشور برزیل را اخذ نماید.

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل
ثبت شرکت در برزیل از روش های بسیار پرطرفدار اخذ اقامت کشور برزیل است. در این روش شما نیاز دارید سرمایه ای در حدود 50000 تا 60000  دلار معادل 150000 رئال برزیل برزیل به عنوان سرمایه شرکت خود و در حساب شخصی خود داشته باشید. در کنار آن باید حساب بانکی نیز به نام شرکت افتتاح می گردد اما وجه شما در حساب خودتان باقی خواهد ماند که این امر خود باعث آسودگی خاطر فرد خواهد بود.
با ثبت شرکت در کشور برزیل شما اقامت موقت یک ساله دریافت می کنید که این اقامت موقت به صورت سالانه تمدید می گردد تا شما و خانواده تان را بعد از 4 تا 5 سال به اقامت دائم برساند. برای تمدید اقامت خود و خانواده از طریق ثبت شرکت در برزیل باید مالیات سالانه شرکت خود که معمولا به میزان 4000 تا 6000 دلار است را پرداخت نمایید و شهروند معقولی باشید. فرد متقاضی می تواند با توجه به شغل خود در ایران و با توجه به میزان درآمدزایی مشاغل مختلف در برزیل شرکت خود را در زمینه های مختلف مانند: شرکت های تجاری و بازرگانی, واردات و صادرات کالاهای مختلف, رستوران ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ و غیره.
فرد به واسطه این ثبت شرکت می تواند در کشور برزیل اقدام به خرید ملک تجاری و یا مسکونی نماید اما این خرید ملک ضامن کسب اقامت او نمی باشد و به واسطه همان ثبت شرکت و فعالیت تجاری خود اقامت و پس از آن تابعیتش را اخذ می نماید. برای کسب تابعیت برزیل مانند کشورهای دیگر فرد باید در آزمون زبان و تاریخ این کشور شرکت نماید و سپس پاسپورت کشور برزیل را اخذ می نماید.

ویزا در برزیل

اخذ اقامت کاری در برزیل
برای دریافت ویزای کار برزیل , شرط اول آن است که فرد دارای یک job offer  یا پیشنهاد شغلی معتبر از این کشور باشد. این بدان معنی است که باید کارفرمایی در کشور برزیل که به صورت قانونی اجازه استخدام بین المللی را داشته باشد شما را براساس رزومه تحصیلی و کاری, مناسب تشخیص دهد. پس  کلیه امور قانونی برای دریافت ویزای کار باید طی گردد که شرط مهم آن داشتن پیشنهاد شغلی مناسب است.
از طرف دیگر دانش زبان, نقش تعیین کننده ای برای احراز صلاحیت فرد متقاضی دارد و دانستن زبان پرتغالی در این بین بسیار موثرتر از زبان انگلیسی است. زیرا گرچه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی در این کشور صحبت می شود اما زبان رسمی زبان پرتغالی می باشد و مسلما تکلم به این زبان می تواند شانس کار در کشور برزیل را افزایش دهد. گزینه ورود به برزیل از طریق کالج های زبان و ویزاهای تحصیلی نیز می تواند راه را برای یافتن کار در این کشور همراه نماید. چراکه با آموختن زبان و تحصیل در این کشور هم فرصت کافی برای یافتن کار در دسترس فرد قراد می گیرد هم رزومه فرد, قوی تر می گردد. کار در کشور برزیل بعد از 3 تا 4 سال اقامت موقت, فرد را به اقامت دائم برزیل می رساند و پس از آن شخص تابعیت این کشور را اخذ می نماید.
نکته ای که باید مدنظر داشت این است که طبق قوانین فعلی برزیل، خرید ملک در برزیل موجب اخذ اقامت این کشور نمی شود و حتی خرید خانه و غیره یک روشی مهاجرت به برزیل محسوب نمی شود. با توجه به مقاله حاضر می توان گفت راه های متعددی برای ورود به کشور برزیل و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور وجود دارد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است