اقامت کشور فلیپین

اقامت کشور فلیپین
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اقامت کشور فلیپین بیشتر آشنا بشیم .
مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا کشور فیلیپین

  • اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه .
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 تمام رخ رنگی با پس زمینه سفید .
  • دریافت نامه تمکن مالی از بانک و گردش 3 ماه آخر سپرده ( موجوی سپرده هر چه قدر بیشتر باشد جهت دریافت ویزا بهتر است ) .
  • رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل .
  • در برخی موارد چم ضمانت بازگشت .

انواع ویزا های کشور فیلیپین

  • ویزا توریسیتی
  • ویزا تجاری
  • ویزا تحصیلی

نکاتی در مورد ویزا توریستی فیلیپین
مدت اعتبار ویزا فیلیپین از تاریخ صدور 3 ماه می باشد و شما پس از ورود 1 ماه اجازه اقامت در این کشور را دارید .
دریافت ویزا توریستی فیلیپین حداقل 10 روز کاری زمان نیاز دارد .

ویزا فلیپین 1

مواد و روش ها برای به دست آوردن تابعیت
با توجه به قانون اساسی 1987 سال تا به امروز، به روش های زیر شهروندی اخذ: در اصل; فرآیند تابعیت.
در این راستا، فیلیپین از عمل در بسیاری از کشورها متفاوت, دادن تابعیت تولد در خاک این کشور. علاوه بر این, که کودک در این دولت بود, پدر و مادر خود باید شهروندی فیلیپین دارند. برای به دست آوردن گذرنامه کشورهای آسیای جنوبی از طریق تابعیت نیاز به تطابق با یک تعداد از شرایط: اقامت دائم در فیلیپین برای 10 سال یا بیشتر; تظاهرات امرار معاش; در دسترس بودن مسکن دائمی; آگاهی از زبان برای برقراری ارتباط; آگاهی از تاریخ و فرهنگی سنت, گمرک; انطباق با قانون اساسی کشور است, قوانین احترام.
همانطور که از این لیست دیده می شود،, خواسته امکان پذیر است, آنها دقیق ترین در جهان نیست, اما نه نرمترین, دولت در تلاش است تا از حمله به مهاجران از کشورهای جهان سوم محافظت از خود, به عنوان ترس از بدتر شدن وضعیت اقتصادی و سیاسی. وکلا محلی ادعا, که تحت شرایط شکست نادر است, سهمیه به نام برای ملیت های مختلف – به 50 در سال. بنابر این, اگر خارجی به ندرت ملیت مواجه می شوند, شانس خود را رشد. این کار انجام شود, این بود که هیچ تعصب در یک جهت وجود دارد, برای حفظ یک حالت نسبتا چند ملیتی.
یک راه ساده تر در این کشور تابعیت یک ازدواج است, اغلب ترجیح می دهند از این روش از مردان مسن بازنشسته, انتخاب جوان, فیلیپینی بسیار. همسر شهروندی را دریافت خواهد کرد و نه فقط, اما تنها پس از پنج سال. برای افرادی که از غرب اروپا و ایالات متحده در این راه، بهترین است, چون حقوق بازنشستگی خود اجازه می دهد تا شما را به ساخت یک خانه, خرید زمین و زندگی کاملا راحت. زنان, مایل به ازدواج با یک فیلیپینی, حتی به خاطر شهروندی اخذ, بسیار کمتر.
قانون فیلیپین تجویز می شوند، و راه های دیگر به دست آوردن تابعیت, آنها به خوبی شناخته شده هستند, مورد استفاده در جهان. روش اول شامل, که فرد مهارت در این یا آن شاخه ای از هنر به رسمیت شناخته است, علم, فرهنگ, اقتصاد, و آن علاقه مند در دولت است. راه دوم – سرمایه گذاری کسب و کار, تمایل به سرمایه گذاری (بسیار) اقتصاد فیلیپین.
از دست دادن تابعیت فیلیپین
همانطور که در عمل از بسیاری از کشورها در جهان, حقوق شهروندی در فیلیپین وجود دارد مقررات, در مورد از دست دادن ملیت. دو راه از فراق با گذرنامه فیلیپین وجود دارد: داوطلبانه; غیر ارادی.
با توجه به بند اول, شهروند از دولت در نوشتن تساوی امتناع شهروندی فیلیپین, این فراهم می کند اسناد, تایید پذیرش از ملیت جدید, این ارائه می دهد پاسپورت. این را می توان در خارج از کشور انجام, تماس با کنسولگری یا سفارت. به طور کلی، از دست دادن غیر ارادی ملیت فیلیپین نیز با به دست آوردن یک گذرنامه مدنی کشور جدید اقامت همراه.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است