اقامت کشور پرتغال

اقامت کشور پرتغال
مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل و مهاجرت تحصیلی
پرتغال نه تنها یک کشور جذاب برای نظام آموزش و پرورش است، بلکه با دارا بودن سبک زندگی فعال خود و هزینه های زندگی در دسترس شناخته شده است. سیستم آموزش و پرورش متنوع و رشته های متعدد در مقاطع (کارشناسی و کارشناسی ارشد) در بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور ارائه شده است. دانش آموزانی که به دنبال مدرک دانشگاهی می باشند می تواند در یک دانشگاه ثبت نام کنند حالی که دانش آموزانی که برای یک تخصص فنی علاقه دارند فرصت دارند تا برای کسب مدرک از دانشگاه پلی تکنیک اقدام کنند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اقامت کشور پرتغال بیشتر آشنا بشیم
تعداد دانشجویان خارجی که برای تحصیل پرتغال را انتخاب می کنند به سرعت در حال افزایش است. با این حال، بسیاری از دانش آموزان از کشور پرتغالی زبان ، که بسیاری از مستعمرات سابق این کشور سرچشمه گرفته اند می باشند. چهار کشور با منشاء آنگولا، کیپ ورد، برزیل و موزامبیک جزو این موارد می باشد. تعداد کمی از رشته های انگلیسی زبان برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پرتغالی با هدف جذب تعداد بیشتری از دانشجویان غیر پرتغالی زبان وجود دارند.

شهر پورتو پرتغال

مهاجرت به پرتغال از طریق کار و تخصص

اجازه کار برای پرتغال متفاوت با دیگر کشور ها می باشد، و با توجه به کشور مهاجرین از مبدا اعطا می شود.
اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا به یک مجوز کار برای شش ماه اول خود در این کشور نیاز ندارد. با این حال، پس از این مدت آنها  نیاز است  برای اجازه اقامت و زندگی در پرتغال اقدام کنند. بیشتر تشریفات به سادگی زندگی را ساده تر می کند در صورتی که درخواست برای یک حساب بانکی در این کشور ایجاد کنید و همچنین به عنوان اثبات عمل می کند.
کسانی که از خارج از اتحادیه اروپا در حال حرکت به پرتغال هستند، نیاز به یک پیشنهاد کار امن به منظور  اعمال مجوز کار دارند بجز اینکه با یک شهروند پرتغالی ازدواج کرده باشند.
مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری
قوانین تازه ای با شرایط اصلی برای اولین بار جهت مهاجرت سرمایه گذاری ارائه شده است که برای جذب سرمایه گذاران تاثیر فراوانی دارد.  بنابراین، سرمایه گذاران هنوز هم ممکن است یکی از گزینه های زیر، را انتخاب کنند:

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با حداقل سرمایه گذاری از € 500،000 یا
  • به سپرده نقدی و یا سرمایه گذاری مالی از طریق اوراق قرضه یا سهام با ارزش حداقل € 1،000،000 و یا
  • از طریق ایجاد یک شرکت جدید با حداقل 10 موقعیت اشتغال در پرتغال

علاوه بر موارد فوق، پرتغال در حال حاضر دو روش جدید برای سرمایه گذاری جهت اخذ یک ویزای طلایی معرفی کرده است.
در مرحله اول، با توجه به سرمایه گذاری در فرهنگ و یا تحقیقات علمی، سرمایه گذاری 350.000 € باید در یک پروژه در این بخش ایجاد گردد.
در مرحله دوم، یک سرمایه گذار ممکن است در حال حاضر برنامه خود را بر اساس خرید، بازسازی و یا نوسازی شهری عنوان کند. هزینه های مالی ناشی از این گزینه باید به حداقل 500.000 € اضافه کرد.
قانونگذار پرتغالی با تمرکز بر معرفی سایر قوانین جدید مربوط به املاک و مستغلات باقی مانده است. در واقع، زمانی که افراد آینده نگر قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارند، واجب است قادر به ارائه یک تصویر از اموال مشمول مالیات باشند. این تمرین به مقایسه و کنتراست ارزش تملک ملک با مالیات بر ارزش آن معرفی شده است.
مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج با یک شهروند پرتغالی
هر کشور قوانین های خود را دارد که به شهروندان خود با ازدواج با یک فرد از یک کشور دیگر آن قوانین را اجرا می کند. ازدواج با یک شهروند پرتغالی با هدف زندگی یک فرآیند مرحله به مرحله برای گرفتن اجازه اقامت دارد؛
اگر شما می خواهید را به همسر و یا شریک زندگی شما همراه شما در پرتغال زندگی کند، شما باید از پرونده آن شخص برای تبدیل شدن به یک مقیم دائم حمایت کند. اگر آنها می خواهند به دیدار شما بیاید، زمانی که در کشور مبدا خود حضور دارند آنها بایستی مجوز سفر را به صورت الکترونیکی درخواست کنند.
مهاجرت و اخذ تابعیت و شهروندی بر اساس تولد در پرتغال

  • فرزندان یک مادر یا پدر پرتغالی متولد شده در قلمرو این کشور
  • فرزندان یک مادر یا پدر پرتغالی اگر پدر و مادر تابع این کشور باشند و خارج از این کشور متولد شده باشد؛
  • فرزندان یک مادر یا پدر پرتغالی که در خارج متولد شده در صورتی که تولد خود را در رجیستری مدنی پرتغالی ثبت کرده باشد و یا اگر اعلام کنند که می خواهند شهروند پرتغال باشند
  • افراد متولد در قلمرو پرتغالی از پدر و مادر خارجی که حداقل یکی از والدین نیز در این کشور به دنیا آمده باشد و در این کشور ساکن باشد، صرف نظر از زمان تولد؛
  • افراد متولد در قلمرو پرتغالی از پدر و مادر خارجی که در خدمت دولت های مربوطه هستند، اگر آنها اعلام کنند که می خواهند به پرتغالی خدمت کنند. اگر که یکی از والدین از نظر قانونی در این کشور به مدت حداقل پنج سال از زمان تولد اقامت داشته باشد ( هیچ محدودیت سنی برای ثبت نام و یا اعلامیه وجود ندارد و این حق گسترده به نسل بعدی قابل انتقال است تنها در صورتی که قبل از مرگ بدون نسل به اتمام نرسد.
  •     افراد در قلمرو پرتغالی به دنیا آمد و ملیت دیگری ندارند.
  • افراد در خارج متولد شده، که حداقل، یک نسل وی (پدربزرگ و مادر بزرگ) از خط مستقیم شهروندی این کشور باشن
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است