اقامت کشور کانادا

اقامت کشور کانادا
برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت برنامه های گوناگونی وجود دارد. به طور حتم از دوستان و یا نزدیکان خود شنیده‌اید که افرادی مدت‌های طولانی در انتظار دریافت اقامت کانادا هستند و در این حال گروهی نیز بسیار سریع موفق به مهاجرت به کانادا شده‌اند. اثر یک پرونده کامل و ناقص در همین مدت زمان انجام کار است. قوانین مهاجرت به کانادا و مدارک لازم به صورت ماهانه تغیر می‌نمایند و آگاهی از جدیدترین قوانین شرط لازم موفقیت است. از طرفی هر پرونده مهاجرتی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است قابل استفاده برای فرد دیگر نباشد ما در این مطلب به شرایط مهاجرت به کانادا را می پردازیم.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک
بر اساس گزارش‌های بین‌المللی، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه‌ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون به‌صرفه به مهاجران عرضه می‌کند. متقاضیان مهاجرت به کبک که در این برنامه پذیرفته می‌شوند، ویزای اقامت دائم کانادا را بدون قید و شرط دریافت می‌کنند ومی‌توانند بلافاصله شروع به زندگی، کار و انجام کسب‌وکار در هر نقطه از کشور کانادا کنند. فرزندان مهاجرین جدید برنامه سرمایه‌گذاری نیز می‌توانند فورا در کانادا شروع به تحصیل‌کرده و به‌عنوان دارنده اقامت کانادا (در مقایسه با دانش آموزان و دانشجویان خارجی) برای تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های محلی اقدام کنند.
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان کبک متقاضیانی را تأییدصلاحیت می‌کند که دارای حداقل ۲ سال تجربه مدیریت تجاری تمام وقت در ۵ سال اخیر باشند. این تجربه مدیریتی باید شامل امور مدیریت، برنامه ریزی و کنترل منابع انسانی و مالی در یک شرکت یا سازمان باشد، مانند کسب و کارهای تجاری، کسب و کارهای حرفه‌ای(به شرطی که این کسب و کار خصوصی یا شراکتی دارای حداقل ۲ کارمند تمام وقت بوده باشد)، کشاورزی (مدیریت مزرعه)، دپارتمان یا آژانس‌های دولتی خارجی، سازمان‌های بینالمللی یا مدیریت صنعتی. مقامات سازمانهای مهاجرتی کانادا فقط تجربه مدریتی رامی‌پذیرند که به صورت قانونی انجام شده باشد و متقاضی دارای مجوز کار برای انجام آن بوده باشد. تجربه کاری بدون مجوز، واجد شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک نیست.

پاسپورت کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق استان پرنس ادوارد
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق پرنس ادوارد فرصتی را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم می‌سازد تا از طریق این شهر نامزد اخذ اقامت دائم کانادا شوند، به این شرط که در این جزیره سرمایه‌گذاری کرده و کسب و کاری را مدیریت نمایند. پس از اخذ پذیرش، متقاضی با مقامات دولت کانادا در پرنس ادوارد قراردادی را امضا می‌نماید. این قرارداد متقاضی را ملزم می‌کند که کنترل صد در صد یک کسب و کار را از طریق خرید یک کسب و کار موجود یا تأسیس یک کسب و کار جدید در جزیره به دست گیرد.
متقاضی باید شرایط قرارداد را برآورده سازد تا وثیقه ۲۰۰٬۰۰۰ دلاری به او بازگردانده شود. شرایط قرارداد بر اساس اهداف متقاضی که در طرح تجاری بیان شده‌اند خواهد بود. متقاضی موظف است شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق پرنس ادوارد را برآورده سازد، شروط حداقل میزان دارایی خالص و میزان سرمایه‌گذاری را داشته باشد و یک وثیقه قابل بازگشت مشروط به مبلغ ۲۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا در حساب امانی بگذارد. از این مبلغ وثیقه، ۲۵٬۰۰۰ دلار پس از شش ماه اقامت در جزیره پرنس ادوارد مسترد خواهد شد. ۲۵٬۰۰۰ دلار دیگر پس از یک سال اقامت در جزیره و ۱۵۰٬۰۰۰ دلار باقی مانده پس از اینکه متقاضی شرایط قرارداد امانی را برآورده کرد به او بازگردانده خواهد شد.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی مانیتوبا
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی مانیتوبا فرصتی را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم می‌سازد تا از طریق این شهر نامزد اخذ اقامت دائم کانادا شوند، به این شرط که در این استان سرمایه‌ گذاری کرده و کسب و کاری را مدیریت نمایند. پس از اخذ پذیرش، متقاضی با مقامات دولت کانادا در مانیتوبا قراردادی را امضا می‌نماید. این قرارداد متقاضی را ملزم می‌کند که کنترل صد در صد یک کسب و کار را از طریق خرید یک کسب و کار موجود یا تأسیس یک کسب و کار جدید در این استان به دست گیرد.
متقاضی باید شرایط قرارداد را برآورده سازد تا وثیقه ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری به او بازگردانده شود. شرایط قرارداد بر اساس اهداف متقاضی که در طرح تجاری بیان شده‌اند خواهد بود. متقاضی موظف است شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استان مانیتوبا را برآورده سازد، شروط حداقل میزان دارایی خالص و میزان سرمایه‌گذاری را داشته باشد و یک وثیقه قابل بازگشت مشروط به مبلغ ۱۰۰٬۰۰۰ دلار کانادا در حساب امانی بگذارد. در ادامه به شرایط لازم و مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق استان مانیتوبا اشاره شده است.
یکی از مهمترین نکات مثبت استان مانیتوبا زندگی مقرون به صرفه و فعال در این استان است زیرا در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ کانادا، قیمت مسکن در شهرهای مانیتوبا بسیار مناسب است. همچنین در مقایسه با سایر استان های کانادا، استان مانیتوبا دارای بهترین سیستم درمان عمومی می باشد. سیستم آموزشی استان مانیتوبا برنامه های با کیفیت بالا که شامل تمام شاخه های علمی، هنری و ورزشی می باشد را عرضه می نماید. بطور کلی، مانیتوبا محل امنی برای زندگی، تحصیل و کسب خانواده ها و به ویژه مهاجران خارجی است.

مهاجرت به کانادا از طریق استان بریتیش کلمبیا
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه استانی بریتیش کلمبیا مختص کار آفرینان با سابقه ای است که آماده سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا هستند و می‌ خواهند فعالانه کسب و کاری را در آنجا مدیریت نمایند. در صورت پذیرفتن درخواست شما، ویزای اقامت دائم کانادا برای شما و افراد خانواده تان صادر خواهد شد که به شما امکان زندگی و کار کردن در کانادا را می دهد.
در تاریخ ٢ جولای ٢٠١۵ دولت بریتیش کلمبیا طرح جدید و بهبود یافته مهاجرت از طریقکارافرینی به استان بریتیش کلمبیا را معرفی کرد. روش مهاجرت کارافرینی به استان بریتیش کلمبیا BC PNP entrepreneur immigration stream  کارآفرینان با تجربه‌ای که آماده سرمایهگذاری و اداره فعال یک بیزینس در استان بریتیش کلمبیا باشد را جذب می‌نماید. کارآفرینان در این برنامه باید حداقل دارای ۶۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه اولیه باشند که این سرمایه را از راه‌هایقانونی به‌دست آورده‌اند. همچنین متقاضی کارافرینی در استان بریتیش کلمبیا باید پس از ورود به بریتیش کلمبیا حداقل ٢٠٠ هزار دلار در بیزینس مورد نظر سرمایه گذاری نماید. این برنامه در حال حاضر به نحوی است که متقاضیان مهاجرت به کانادا باید در سیستم آنلاین اداره مهاجرت ثبتنام کرده و بر اساس سن و تحصیلات و مهارت انگلیسی و دارایی مالی و تجربه بیزینس و تجاری و همچنین سفر قبلی به استان بریتیش کلمبیا امتیاز بگیرند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دریافت کنند از آنها مانند سیستم اکسپرس اینتری برای اقدام دعوت به عمل خواهد آمد. این افراد نامه‌ای بهعنوان ITA که همان دعوت نامه می‌باشد را دریافت خواهند کرد و پس از آن مدارک تکمیلی رابایددر فرصت ۴ ماه  ارائه نمایند. در اینجا نکات کلیدی طرح مهاجرت به استان بریتیش کلمبیا از طریق کارافرینی و بیزینسی را مرور می‌کنیم.

بریتیش کلمبیا  غربی‌ترین استان کانادا و در کنار اقیانوس آرام جای دارد. مرکز استان ویکتوریا و بزرگ‌ترین شهر آن ونکوور است. بریتیش کلمبیا با داشتن مناطق زیبای طبیعی (۶ پارک ملی) نزدیک به ۴ میلیون نفر را در خود جای داده‌است. مساحت این استان به اندازه جمع مساحت فرانسه، آلمان و هلند است. ونکوور بر خلاف دیگر مناطق کانادا آب و هوایی ملایم دارد و خبری از زمستانهای سرد در آن نمی‌باشد. مناطق ساحلی این استان دارای آب و هوای معتدل و بارانی می باشد. میانگین دمای سالیانه در بیشتر شهرهای پرجمعیت این استان بالای 10 درجه سانتیگراد می باشد. پرجمعیت‌ترین شهر استان، ونکوور،که یکی از سه شهر ممتاز جهان می‌باشد  سالانه در حدود ۳۵۰۰۰ نفر مهاجر وارد این استان می‌شوند و در کل مهاجرین بخش مهمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند. درحقیقت یک سوم جمعیت ونکوور خارجی هستند.

این برنامه برای افراد با تجربه و مدیران و صاحبان بیزینس که دارای سرمایه کافی و نقد هستند و می خواهند بیش از یکسال در بریتیش کلمبیا BC اقامت گزینند مناسب می باشد. این افراد باید در یک بیزنس جدید یا با سابقه قبلی سرمایه گذاری نمایند و یک فرد مقیم کانادا را به استخدام خود درآورند و به صورت مستمر در مدیریت روزمره آن حداقل به مدت یکسال دخالت داشته باشند تا بتوانند واجد شرایط این برنامه BC Provincial Nominee Program’s – PNP  گردند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است